۰

افشین: هواداران استقلال حامی من بودند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰
به گزارش عصر تعادل، آرش افشین پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه استقلال گفت: بازی خوبی بود حق ما پیروزی بود. نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما استفاده نکردیم. در نیمه دوم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کردیم. استقلال تیم بزرگی است که امیدوارم موفق باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید انگیزه زیادی برای گل زدن در مقابل استقلال داشت، گفت: قسمت نبود اما مهم پیروزی تیم است.
 
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم خوب و جوانی داریم، همین بازیکنان فصل قبل قهرمان شدند. امیدوارم در ادامه راه شرایط بهتری پیدا کنیم، تمام تیم‌ها مشکلات مالی دارند، استاندار قول حمایت داده است که امیدواریم در آسیا شرایط بهتری پیدا کنیم.
 
افشین درباره ناراحتی‌اش از جدایی از استقلال گفت: دلخور نیستم، هواداران حامی اصلی من در استقلال بودند، از روز اول چه بازی کردم و چه نکردم، حمایتم کردند. دوست داشتم بیشتر برای آنها بازی کنم تا پاسخ محبت‌هایشان را بدهم اما قسمت نشد. تابع تصمیم کادر فنی بودم و در هر تیمی که بوده‌ام، احترام می‌گذاشتم، اما شرایطی پیش آمد که ادامه کار نه به صلاح من و نه به صلاح تیم بود. تا روز آخر هم در تمام جلسات تمرینی حضور داشتم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام توافقات مالی قراردادش را دریافت کرد یا نه، گفت: برای پول به استقلال نیامدم که برای پول از این تیم بروم. روز اول هم این موضوع را به منصوریان گفتم. قرارداد من آماده بود که امضا کردم، با توافق هم جدا شدیم.
کد مطلب : ۱۰۷۴۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}