۰

آتش سوزی در قم مهار شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴
به گزارش عصر تعادل، آتش سوزی عصر امروز در یک کارخانه میعانات نفتی در شهرک شکوهیه قم که به چندین کارخانه مجاور سرایت کرده و 2 مجروح به جا گذاشت، اطفا شد.

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا، ریس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی هواره جهت خدمت رسانی به هم میهنان آماده است به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به گسترش حریق در شهرک صنعتی شکوهیه قم و در خواست مدیرکل بحران استان ظرف مدت کوتاهی بالگرد مجهز به بسکت اطفا حریق به محل اعزام شد و پس از خاموش شدن آتش  وبررسی کامل  منطقه، بالگرد به پایگاه بازگشت.

امیر طیبی نژاد، مدیرعامل شرکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، ساعتی پیش با تأکید بر اینکه علت وقوع حادثه مشخص نیست، گفته بود: بررسی این موضوع باید به کارشناسان محول شود اما بر اساس شواهد، نقص در یکی از دستگاه‌های این واحد صنعتی عامل آتش‌سوزی به شمار می‌رود. این حادثه تاکنون 2 مصدوم داشته است.
کد مطلب : ۱۰۷۴۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.