۰

حکم عامل حادثه خونین اراک هنوز صادر‌نشده‌است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۴
به گزارش عصر تعادل، سرهنگ سیدنورالدین حسینی گفت‌: با اشاره به اخبار منتشره درباره پرونده عامل جنایت تیراندازی خونین در اراک اظهار داشت: به دنبال وقوع جنایت تیراندازی خونین در اراک و دستگیری عامل این حادثه و همدستان وی، تحقیقات پرونده آغاز و در دست اقدام است.

وی افزود: این پرونده درحال حاضر در دست رسیدگی و بررسی است و تحقیقات مربوط به این پرونده در دست اقدام قرار دارد و هنوز منتج به رای و حکمی نشده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه چند روزی است که برخی شایعات و اخبار کذب درباره صدور رای و اجرای حکم قصاص (اعدام) عامل این جنایت در فضای مجازی منتشر شده که قویا تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: همانطور که بیان شد پرونده در دست بررسی و تکمیل قرار دارد و هنوز به مرحله صدور رای نرسیده است بنابراین هرخبری درباره صدور رای، زمان اجرای اعدام عامل این جنایت تنها شایعه و کذب است.

حسینی اضافه کرد: از مردم درخواست داریم از پرداختن و دامن زدن به چنین شایعاتی جدا خودداری کنند و توجهی به شایعات و اخبار کذب منتشره در فضای مجازی یا اخبار بدون منبع موثق نکنند و اخبار خود را رسانه‌های معتبر و از سوی منابع رسمی و مسئولان ذیصلاح کسب کنند.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اجرای حکم اعدام "عباس صحرایی" عامل جنایت تیراندازی خونین در اراک در ملاعام و در یکی از میادین شهر منتشر شده بود که البته روز گذشته دادگستری کل استان مرکزی در پاسخ به تسنیم این موضوع را رد و کذب عنوان کرده بود.

در حادثه خونین جنایت تیراندازی مرگبار روز چهارشنبه 22 دی ماه 6 نفر قربانی این جنایت خونین در اراک شدند که عامل آن ظرف 15 ساعت و اقدام امنیتی، اطلاعاتی و قضایی وسیع و کامل مراجع ذیصلاح در حوالی پل خیبر اراک دستگیر شد.
کد مطلب : ۱۰۷۴۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.