۰

مومنی:‌ می‌توانستیم یک فاجعه را رقم بزنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۷
به گزارش عصر تعادل، مهدی مومنی یکی از فوتبالیست‌هایی است که لیگ پانزدهم را با ناکامی به پایان رساند، انتقال ناموفق او به نفت‌تهران زیرنظر منصوریان باعث شد تا او در نیم‌فصل راهی استقلال شود و شرایط برای او در نیم‌فصل دوم هم تغییر نکرد تا او با پایان فصل در لیست مازاد استقلال قرار بگیرد.
 
می‌توانستیم یک فاجعه را رقم بزنیم

بازی خوب و با برنامه‌ای را ارائه کردیم، اگر ضربه دقایق ابتدایی آرش افشین به گل تبدیل می‌شد یک فاجعه برای حریف رقم می‌خورد، اگر چند دقیقه پایانی را فاکتور بگیرید ما در تمام دقایق بازی از حریف سر تر بودیم، عقب کشیدن تیم ما هم در دقایق پایانی طبیعی بود، بهرحال با دو گل جلو بودیم و یکی از بازیکنان‌مان هم اخراج شده بود و استقلال برای جبران نتیجه حمله می‌کرد.
 
منظورشان این بود که با چهار گل باید می‌بردیم

اینکه می‌گویند ما چهار بار بیشتر در زمین استقلال نرفتیم باعث تعجب است، آرش افشین یک‌بار در دقایق ابتدایی می‌توانست گل بزند و یک‌بار هم در نیمه دوم. نانگ یک موقعیت خوب را از دست داد و یک گل سالم هم زد که با اشتباه داور مردود اعلام شد، من نمی‌دانم کادرفنی استقلال چرا این صحبت را کرده، آنچه که من دیدم یک بازی با برنامه از استقلال‌خوزستان و برتری کامل در زمین بود، شاید منظورشان این بوده که ما باید با چهار گل برنده می‌شدیم!
 
انگیزه خاصی برابر منصوریان نداشتم!

از اینکه برابر منصوریان بازی کنم انگیزه خاصی نداشتم، من شرایط خوبی برای بازی دارم و در هر بازی تلاش می‌کنم بهترین بازیکن میدان باشم. سال گذشته در اوج بودم و با دو انتخاب اشتباه نزدیک بود فوتبالم نابود شود، البته در این میان خیلی‌ها تلاش کردند که فوتبال مرا نابود کنند، اما با خواست خدا و تلاش خودم دوباره احیا شدم. فصل گذشته در نیم‌فصل دوم فقط یک‌بازی برای استقلال به‌میدان رفتم آن هم در شرایطی که تیم‌ها از بدن‌سازی آمده بودند و همه بدن‌ها سنگین بود. در ادامه هم خیلی کم به من بازی دادند، فوتبالیست باید بازی کند تا خودش را نشان دهد.
 
به پورموسوی تبریک می‌گویم

شرایط تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود، تیمی خوبی داشتیم که با تقویت در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر هم شد. در بازی با تراکتورسازی مستحق پیروزی بودیم اما موقعیت‌های‌مان گل نشد و در نهایت باختیم. خوشبختانه به‌رغم اشتباه داور، در بازی برابر استقلال آنقدر خوب کار کردیم که توانستیم با دو گل برنده باشیم. باید به پورموسوی تبریک بگویم بخاطر هوش بالایش،‌ او با تغییراتی که در نیمه دوم اعمال کرد توانست برتری کاملی برای ما ایجاد کند.
 
هم خوشحالم هم ناراحت

از اینکه استقلال را شکست دادیم هم خوشحالم و هم ناراحت، بهرحال من پیراهن استقلال‌خوزستان را به‌تن می‌کنم و برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم. اما خاطره خوشی که از هواداران استقلال در ذهن من مانده باعث می‌شود از ناراحتی هواداران دوست‌داشتنی استقلال ناراحت باشم. استقلال تیم فوق‌العاده‌ای است و نفرات خوبی دارد و اگر بتوانند از آنها استفاده کنند هنوز هم یکی از مدعیان هستند. امیدوارم شرایط استقلال تغییر کند و هواداران استقلال دوباره شاهد تیمی قدرتمند باشند.
 
کد مطلب : ۱۰۷۴۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}