۰

بدنم از گذشته خیلی قوی‌تر است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶
بدنم از گذشته خیلی قوی‌تر است
به گزارش عصر تعادل،سعید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار درباره وضعیت تمرینی خود بیان کرد: تمریناتم را به صورت مرتب پیگیری می‌کنم. البته الان سبک تمرین می‌کنم و کم کم بعد از تعطیلات نوروز خودم را به سطح خوبی می‌رسم. اگر بخواهم از الان فشار تمرینات را زیاد کنم ، یکنواختی و دلزدگی پیش می آید.
او ادامه داد: انگیزه‌ام هم خدا را شکر  بالا است. به هر حال بعد از چند سال فرصتی پیش آمده تا به آن چیزی که می خواهم برسم. با توکل  به خدا و حمایت فدراسیون این چند سالی که نبودم را جبران می کنم.
 علی حسینی در مورد اینکه گفته می شود به دلیل بالارفتن سن شاید نتواند به خوبی گذشته وزنه بزند، گفت: اتفاقا بدنم نسبت به قبل خیلی قوی تر شده و ذهنم باز تر است. قبلا که وزنه می‌زدم ۲۰ساله بودم و  مفاصل و عضلاتم به پختگی لازم نرسیده بود .اما الان ۲۸ ساله هستم و اگر  بدن آماده باشد می توان در اوج قدرت قرار گرفت. فکر می کنم اگر  خوب تمرین کنم ، مطمئنا می توانم نماینده شایسته ای برای ایران باشم. برای شکست رکورد جهان هم شرایط خاصی احتیاج هست. ورزشکار باید تحت حمایت فدراسیون  و سرمربی تیم ملی باشد بقیه کار هم بستگی به شرایط مسابقه و خواست خدا دارد.
 او در پاسخ به این پرسش که چرا چراغ خاموش حرکت می‌کند، تاکید کرد: تالاخادزه و بهداد سلیمی هم قبل از المپیک کسی از رکوردهایشان خبر نداشت بنابراین یکی از دلایلش همین موضوع است. از طرف دیگر  سعی می کنم خیلی در چشم نباشم.
علی حسینی در پاسخ به  پرسش دیگری مبنی بر اینکه پیگیر وضعیت رقبایش هست یا خیر، تصریح کرد: زیاد پیگیر نیستم چرا که وزنه‌برداری رشته رکوردی است و باید پیگیر وضعیت تمرینی و رکورد های خودم باشم.
او در باره اینکه با نفرات حال حاضر و اضافه شدن او  و سعید محمدپور فکر می‌کند تیم ملی بتواند در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ نتیجه خوبی بگیرد، گفت: ورزشکاران خوبی داریم، کیانوش و سهراب که در المپیک مدال طلا گرفتند و بهداد سلیمی هم یکی از بهترین هاست. بنابراین می‌توان تیم خوبی  را برای مسابقات جهانی جمع کرد البته مهم این است وحدت و همدلی وجود داشته باشد و تیم برای مسابقات کاملا آماده شود.
او در مورد اینکه از وضعیت  سعید محمد پور خبر دارد یا خیر، بیان کرد: بلی. در یک باشگاه تمرین می کنیم. با توجه به آسیب دیدگی که داشت، برای شروع وزنه های خوبی می زند . به تیم ملی هم دعوت شود وضعیتش بهتر از این خواهد شد.
انتهای پیام
  •  
     
لینک کوتاه 
برچسب‌ها :
کد مطلب : ۱۰۷۵۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.