۰

عبدالله‌زاده: تساوی مقابل تراکتورسازی خیلی چسبید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
به گزارش عصر تعادل، علی عبدالله‌زاده در مورد تساوی دو بر دو تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان گفت: در تبریز هوا بسیار سرد بود و زمین ورزشگاه یادگار امام کیفیت خوبی نداشت. بازی هفته قبل ماشین‌سازی در این زمین باعث شده بود که زمین نابود شود. از طرف دیگر خودم تجربه بازی در این هوای سرد را نداشتم و این مسئله کارمان را خیلی سخت کرد.

وی افزود: در جریان بازی عملکردمان بسیار خوب بود و بدون شک مالکیت ما بر توپ بسیار بیشتر از تراکتورسازی بود. این تیم روی حرکت محمد ابراهیمی و شوت زیبایی که به سمت دروازه زد، به گل رسید. در ادامه ما گل تساوی را زدیم، اما بار دیگر با از دست دادن چند موقعیت خوب روی یک صحنه گل خوردیم، ولی در نهایت گل تساوی را به ثمر رساندیم تا امتیاز‌ها تقسیم شود. بعد از چند باخت متوالی که روحیه ما را بد کرده بود، پیروزی در هفته شانزدهم و تساوی در دیدار اخیر به تیم ما دلگرمی داده و روحیه ما بالا رفت.

مدافع صنعت نفت در رابطه با گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: این گل خیلی به من چسبید. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، ولی در اواخر بازی عقب افتادیم. در جریان بازی با خودم فکر می‌کردم و می‌گفتم این حق ما نیست که اینقدر خوب کار کنیم ولی بازنده شویم. در نیمه اول یک توپ نصیب من شد که با ضربه سر آن را به سمت دروازه زدم، ولی توپ به گل تبدیل نشد. یک شوت هم در نیمه دوم زدم، وقتی توپ سوم رسید باید حتماً آن را به گل تبدیل می‌کردم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و حاصل زحمات کل تیم به ثمر نشست تا دست‌خالی میدان را ترک نکنیم. گل زدن به تراکتورسازی و تیمی که هدایتش برعهده قلعه‌نویی است، ارزش زیادی دارد.

عبدالله‌زاده در رابطه با اینکه آیا شوک حاصل از تغییر مربی باعث شده در دو هفته اخیر عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: صد درصد همین‌طور است، اینکه باشگاه تصمیم به تغییر مربی گرفته، دلیلی بر عملکرد بد نادر دست‌نشان نبوده است. ما از لحاظ روحی کمی افت کرده بودیم و تیم‌مان در مسیر باخت قرار داشت. خوشبختانه تغییر مربی و تاکتیک تیم جواب داده و با شوک حاصله در این دو هفته نتایج بدی نگرفتیم. امیدوارم این روند را در ادامه لیگ هم از صنعت نفت مشاهده کنیم. کریمی مربی بسیار خوبی است.

وی در مورد دیدار هفته هجدهم تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: هر تیمی که به آبادان می‌آید بازی در جو این شهر برایش بسیار سخت است. البته استقلال تیم باتجربه‌ای است که شاید تحت‌تأثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد، اگر مثل دیدار با تراکتورسازی باهوش و باکیفیت بازی کنیم، می‌توانیم در این مسابقه برنده شویم.

مدافع صنعت نفت درمورد صحبت‌هایی که مبنی بر انتقالش در نیم‌فصل به پرسپولیس مطرح می‌شد، گفت:  باشگاه پرسپولیس و صنعت نفت صحبت‌هایی در این رابطه انجام دادند و نامه‌هایی ردوبدل شده است. این مسئله هنوز نهایی نشده و صحبت‌ها همچنان پابرجاست. قرار بود بعد از بازی با تراکتورسازی جواب نهایی داده شود و من هم منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی پیش می‌آید. 4 ماه با صنعت نفت قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم.
کد مطلب : ۱۰۷۵۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}