۰

بی باک: سرمربی را باید زودتر معرفی کنند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷
به گزارش عصر تعادل،مهدی بی باک در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم ملی تکواندو از سوی فدراسیون به شما پیشنهادی شده است یا خیر، گفت: مسئولان فدراسیون تا به امروز هیچ صحبتی با هیچ فردی نداشته‌اند. در رابطه با گزینه‌‌های احتمالی نیز فدراسیون اسم فردی را مطرح نکرده است و این صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود همه پیش بینی اصحاب رسانه است.

وی در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه خوبی را کسب کنیم باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی معرفی شود. به هر حالا توقع مدال از این رشته بسیار زیاد است و بهتر است که طی این هفته و هفته آینده سرمربی تیم ملی معرفی شود.

مربی تیم ملی تکواندو در المپیک برزیل در ادامه عنوان کرد: هر کسی سرمربی تیم ملی شد باید تلاش کنیم که انسجام گذشته در تیم ملی وجود داشته باشد. امیدوارم که نتایج خوبی در انتظار تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی باشد.

بی باک در پاسخ به این سوال که اگر به شما هدایت تیم ملی پیشنهاد شود موافقت خواهید کرد یا خیر، گفت: هر تصمیمی را در زمان خودش باید گرفت. فکر می‌کنم وقتی پیشنهادی نداده‌اند نمی‌شود در مورد آینده اظهار نظر کرد.
کد مطلب : ۱۰۷۵۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.