۰

شمسایی: شنیدن صدای دوستانم ارزشمند‌تر از گلم بود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
به گزارش عصر تعادل، وحید شمسایی در خصوص برتری 4 بر یک تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: بازی سنگینی مقابل فرش‌آرا داشتیم. به نظرم تماشاگرانی که برای دیدن مسابقه به ورزشگاه آمده بودند همه از دیدن بازی لذت بردند. به طور کلی در این دیدار هر دو تیم فوتسال بازی کردند.

وی در ادامه افزود: تیم ما سوار بازی بود و موفق هم شدیم 2 بر صفر از حریف جلو بیفتیم، اما در ادامه یک گل خوردیم و پس از آن فرش‌آرا فشار زیادی روی دروازه ما آورد. ما به سه امتیاز بازی احتیاج زیادی داشتیم و خدا را شکر به آن هم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکن برزیلی خود رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: این بازیکن بازی اولش بود و طبیعتاً زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شود. متأسفانه دو هفته زمان برد تا ITC او برسد. مطمئناً اگر این بازیکن از همان ابتدا می‌توانست برای ما بازی کند اکنون با تیم هماهنگ شده بود. به طور کلی این بازیکن در پستی که احتیاج داریم به دردمان خواهد خورد.

شمسایی در خصوص گل زیبایی که به تیم فرش‌آرا زد، گفت: من قبلاً هم از این گل‌ها زده بودم، فقط این گل برایم یک مزیت داشت، آن هم این بود که فیلم گل در سایت‌ها منشر شد و بعد از آن تمام دوستان بازیگر، خواننده، ورزشکار به من زنگ زدند و در مورد این گل صحبت کردند. شنیدن صدای دوستانم خیلی ارزشمند‌تر از گلی بود که زدم!
کد مطلب : ۱۰۷۵۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.