۰

بدهی‌ها عامل قطع برق مترو نیست

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۱
به گزارش عصر تعادل،مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: شرکت برق هیچ مشکلی با مترو ندارد و گرچه تاکنون مطالباتی را داشته‌ایم اما به هیچ عنوان به دلیل وجود بدهی شهرداری، برق مترو را قطع نخواهیم کرد.

غلامرضا خوش‌خلق، با اشاره به قطعی برق دیروز مترو تهران – کرج، اظهار کرد: با توجه به این‌که وظیفه شرکت برق خدمت‌رسانی به مردم است به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به دلیل وجود مطالبات اجازه نخواهیم داد در این خدمت‌رسانی خدشه‌ای وارد شود.

وی در خصوص میزان مطالبات شهرداری در بخش مترو به شرکت‌های برق، تصریح کرد: با توجه به تغییر قانون تعرفه برق مترو در حال حاضر میزان مطالبات بسیار کاهش یافته است، چرا که در شرایط فعلی برق مترو با پایین‌ترین تعرفه یعنی تعرفه کشاورزی حساب می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران ادامه داد: سال گذشته میزان مطالبات ما از شهرداری 60 میلیارد تومان بود که در حال حاضر این عدد یک دهم شده است.

وی با بیان این‌که برخی رسانه‌ها علت قطع برق مترو را وجود مطالبات عنوان کرده‌اند، اظهار کرد: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و ما به طور کامل این موضوع را نقض می‌کنیم.

به گفته خوش‌خلق، در برخی مواقع آن قسمت از برق مترو که مسوولیت تامین آن با شرکت‌های برق نبوده است نیز همکاران ما تمام تلاش خود را برای تامین سریع برق منطقه کرده‌اند، لذا به‌طور قطع می‌توان گفت که وظیفه شرکت‌های برق تنها برق‌رسانی است و تحت هیچ شرایطی در انجام این وظیفه کوتاهی نخواهند کرد.
کد مطلب : ۱۰۷۵۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.