۰

محسن چاوشی به یاد فرهاد نوشت

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
به گزارش عصر تعادل، محسن چاوشی با انتشار عکسی از فرهاد مهراد همزمان با زادروز این هنرمند فقید موسیقی پاپ چند سطری برای او نوشت.
 
محسن چاوشی به یاد فرهاد نوشت

محسن چاوشی خواننده پاپ در پست جدید اینستاگرامی خود برای فرهاد نوشت : جمعه روز بدی بود . بوی عیدی بوی توپ با تو معنی می گرفت.ای کاش حضورت صدایت را دلچسب تر می کرد اما نبودنت باعث نمی شود از کوچه پس کوچه های ذهنمان دور شوی.فرهاد! هنوز هم جمعه روز بدی است. دلگیر همانند نبودنت.

سالروز بودنت را احساس می کنم حتی اگر جمعه باشد.

صدایت می ماند و می ماند و می ماند تا همه حضورت را تجربه کنند و به راستی این تنها صداست که می ماند. فرهاد این روزهای مردم ما چه بی صدا می گذرد و همه به فکر یک سقفند.آن روزهایتان را که ورق می زدم افسوس می خوردم ای کاش ما هم صدایمان به گوش مردم می رسید. روزگارمان بد نیست. خداروشکر. گله ای نیست اما دوست داشتم تجربه کنم بزرگی و فریاد زدن هایت را که چه عاشقانه عشق را روایت می کردی.

هنوز هم کاغذهایمان رنگی است.هنوز هم سقف هایمان بی روزن است.هنوز هم فرهاد،فرهاد است و هنوز هم فریاد فرهاد ماندنی است.

فرهاد مهراد آهنگساز و خواننده سبک پاپ راک ایرانی بود که از معروف‌ترین آهنگ‌های او می‌توان به «مرد تنها»، «جمعه»، «آیینه‌ها»، «خسته»، «اسیر شب»، «هفته خاکستری»، «شبانه۱و۲»، «گنجشکک اشی مشی»، «کودکانه»، «سقف»، «آوار»، «وحدت»، «نجواها»، «کوچ بنفشه‌ها»، «برف»، «مرغ سحر»، «گل یخ»، «شب تیره» و… اشاره کرد این خواننده در ۹ شهریور ۱۳۸۱ درگذشت.
کد مطلب : ۱۰۷۷۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.