۰

همچنان به خروج زنده آتش نشان ها از زیر آوار امیدوار هستیم/ مانعی سد راه امدادرسانی ها نیست

تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
همچنان به خروج زنده آتش نشان ها از زیر آوار امیدوار هستیم/ مانعی سد راه امدادرسانی ها نیست
به گزارش عصر تعادل، هوشنگ خندان دل گفت: از ساعات اولیه حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، عوامل آتش نشان با تمام امکانات و تجهیزات در تلاش برای مهار آتش هستند.
وی افزود: بعد از ریزش ساختمان پلاسکو، آتش نشان ها تمام طول شب را نیز به عملیات خود ادامه داده و در تلاش برای یافتن پیکر آتش نشان های محبوس زیر آوار بودند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به حفر تونل در اطراف ساختمان ویران شده پلاسکو اظهارکرد: آتش نشان ها با حفر تونل در اطراف ساختمان پلاسکو در تلاش برای رسیدن به طبقات زیرین ساختمان بوده و همچنان امیدوار هستیم که افرادی از زیر آوار زنده خارج شوند.
خندان دل تاکید کرد: هیچ مانعی سد راه آتش نشان ها برای امدادرسانی نیست و تمام امکانات مورد نیاز نیز در اختیار نیروها قرار گرفته است.
وی در خصوص وضعیت موجود در محدوده ساختمان پلاسکو تصریح کرد: پس از آتش گرفتن ساختمان و فرو ریختن کامل آن با حجم قابل توجهی از آوار مواجه هستیم و تمرکز آتش نشان ها اکنون به زنده خارج کردن آتش نشان های گرفتار معطوف شده است.
 
 
 
کد مطلب : ۱۰۷۸۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.