۰

تاکید امام جمعه موقت بجنورد بر تلاش برای کاهش رنج خانواده‌های داغ دیده حادثه پلاسکو

تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
به گزارش عصر تعادل،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضلی در نماز عبادی و سیاسی جمعه، با تاکید بر اینکه خوشبختانه هر زمانی که در این کشور حادثه ای رخ داده مردم نیز برای کمک رسانی در صحنه حاضر بوده اند، تصریح کرد: در این حادثه نیز مردم برای کمک به آتش نشان ها در پایگاه های انتقال خون برای اهدای خون حاضر شدند.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: بیماران مبتلا به بیماری سرطان در خراسان شمالی نیاز مبرم به کمک خیران دارند.
وی با اشاره به اینکه در این استان یک هزار و 580 نفر به بیماری سرطان مبتلا هستند، افزود: از این تعداد 100 نفر افراد کمتر از 16 سال و 600 نفر نیز خانم هستند.
وی ادامه داد: همچنین 238 نفر از این بیماران نیز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.
به گفته ابوالفضلی ماهانه مبلغ سه میلیارد ریال از طریق خیران به این بیماران کمک می شود اما هزینه درمان بسیار بالا است و این بیماران نیازمند کمک بیشتر هستند.
وی در ادامه به حوادث اتفاق افتاده در بهمن ماه اشاره کرد و توضیح داد: حوادث زیادی در بهمن ماه اتفاق افتاده است که یکی از آن ها اعدام حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی در اوال بهمن سال 43 بوده است و در حقیقت پایه های انقلاب از این تاریخ شکل گرفت.
ابوالفضلی افزود: در تاریخ چهار بهمن ماه نیز زمزمه های حضور امام راحل از پاریس به ایران شنیده شد که بختیار اعلام کرد چنین اجازه ای را نخواهد داد اما بعد از تجمع حدود 100 تن از شخصیت های بزرگ این انقلاب در مسجد دانشگاه تهران موجب شد تا بختیار مجبور شود از بستن فرودگاه که چنین کاری نیز انجام داده بود خودداری کند.
وی خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال 57 تاکنون نیز حوداث زیادی توسط دشمنان در این کشور اتفاق افتاده است و تاکنون نتوانسته اند به هیچ یک از اهداف خود دست یابند.
کد مطلب : ۱۰۷۹۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.