۰

ترامپ گوشی اندرویدی خود را عوض کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
به گزارش عصر تعادل، نیویورک‌تایمز و آسوشیتدپرس خبر دادند ترامپ به دلایل امنیتی قبل از ورود به کاخ سفید، گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی خاص و سِری عوض کرده است.

گوشی گلکسی ترامپ که باعث شد تا منبع انتقادات علیه وی در توئیتر و شبکه‌های اجتماعی شود، با یک گوشی رمزگذاری شده توسط سرویس مخفی با یک شماره تلفن خاص که فقط چند نفر از آن مطلع هستند، تعویض شده است.

در سال 2009 اوباما گوشی بلک بری رمزگذاری شده خود را نگه داشت اما محدودیت‌های زیادی برای ارتباطات وی روی گوشی تعریف شد.
 
ترامپ گوشی اندرویدی خود را عوض کرد 
 
 
وی بعداً گوشی خود را به‌روزرسانی کرده و یک گوشی جدید بدون اینکه قادر به مکالمه تلفنی باشد را دریافت کرد. اوباما با این گوشی می‌توانست اپلیکیشن نصب کند، آهنگ گوش کند، وارد شبکه‌های اجتماعی شده و عکسها و گالری خود را داشته باشد.

اما اوباما اینک در پایان حکومتش یک آیفون می‌گیرد و البته نه با هرکسی قادر به صحبت خواهد بود و در کنار آن اخبار را مطالعه کرده و سایت‌های موردعلاقه خود را مرور خواهد کرد. وی برای توئیت کردن یک گوشی خاص داشت که فقط کار توئیت کردن با اکانت مخصوص ریاست جمهوری را انجام می‌داد.

اینکه رئیس‌جمهور آمریکا و صاحب دکمه شلیک بمب‌های اتمی دارای گوشی هوشمندی باشد که ممکن است هکرها به آن دسترسی پیدا کنند، بحثی امنیتی است که برای ریاست جمهوری محدودیت دسترسی را به‌طور ذاتی ایجاب می‌کند.
کد مطلب : ۱۰۷۹۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.