۰

​ پولادی: پیروزی برای الشحانیه بسیار مهم است

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
به گزارش عصرتعادل، تیم الشحانیه با در اختیار داشتن مهرداد پولادی و رحیم زهیوی،دو بازیکن ایرانی امروز (شنبه) به مصاف الغرافه می‌رود و با توجه به حضور در جمع تیم‌های انتهای جدولی نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

مهرداد پولادی، بازیکن تیم الشحانیه در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه گفت: الغرافه تیم قابل احترام و فوق‌العاده‌ای است اما ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد. آنها یک تیم تهاجمی هستند که به خوبی روی پیروزی و کسب نتایج ایده‌آل تمرکزمی‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: دیدارهای باقی‌مانده لیگ ستارگان قطر برای هیچ تیمی در بالا یا پایین جدول رده‌بندی آسان نیست. تمام تیم‌ها به دنبال پیروزی هستند و هدف اصلی تیم الشحانیه نیز در بازی برابر الغرافه فقط همین است. تیم الشحانیه در دیدارهای اخیر پیشرفت خوبی کرد و همچنان عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. تمام بازیکنان سعی می‌کنند تا بهترین بازی‌های خود را انجام دهند.

تیم الشحانیه تا پایان هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر با 14 امتیاز رتبه دوازدهم جدول 14 تیمی لیگ ستارگان قطر را در اختیار دارد. در پایان فصل، چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.
کد مطلب : ۱۰۸۰۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.