۰

​ مراسم سالگرد احدی و بهزادی چگونه گذشت؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۷
به گزارش عصر تعادل،یک سال از پرواز تلخ دو اسطوره تیم های استقلال و پرسپولیس گذشت. 28 دی سال گذشته بود که رضا احدی ملقب به رودی فولر فوتبال ایران پس از مدت کوتاهی بستری شدن در بیمارستان فوت کرد و به فاصله چند روز در دوم بهمن همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. هنگام فوت این دو بزرگ فوتبال ایران مسئولین هر دو باشگاه بلافاصله برای امور مربوط به تشییع جنازه پیش قدم شدند و مقدمات مراسم های مختلف را برای این دو عزیز فراهم کردند. حال یک سال از این دو اتفاق ناگوار گذشته است. صبح پنجشنبه اولین سالگرد درگذشت رضا احدی شماره 7 به یاد ماندنی تیم استقلال بر سر مزارش برگزار شد.
 
مراسمی که بدون حضور هیچ یک از مسئولین باشگاه استقلال و در سکوت کامل اعضای این باشگاه برگزار شد. حتی بازیکنان استقلال هم در این مراسم شرکت نکردند. پسر مرحوم احدی هم نسبت به این بی تفاوتی استقلالی ها واکنش نشان داده و گفته است که باشگاه آلمانی که پدرش مدت کمی در آن بازی می کرده پیام تسلیت فرستاده است اما اعضای تیم استقلال کاری برای سالگرد احدی انجام نداده اند. از طرفی صبح جمعه اولین سالگرد درگذشت مرحوم بهزادی بر سر مزار این پیشکسوت برگزار شد. مراسمی پر و پیمان با حضور هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که با گردهم آمدنشان یاد و خاطره همایون سرطلایی را گرامی داشتند و درس مهمی را به همه جامعه فوتبال برای حفظ یاد و خاطره اسطوره ها و پیشکسوتان از دست رفته دادند.
کد مطلب : ۱۰۸۰۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.