۰

حالا که نساجی می‌برد زبان آقایان باز شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
به گزارش عصر تعادل، عبدالحمید رمضانی با اشاره به صحبت‌های سرمربی پیشین باشگاه نساجی اظهار داشت: قبل از هر چیز بگویم که محمود فکری فوندانسیون تیم نساجی در فصل جاری را گذاشت و برای این تیم زحمت زیادی کشید. او با بی پولی‌های ما مدت زیادی ساخت و من به شخصه برای او احترام ویژه‌ای قائل هستم. اما با صراحت می‌گویم که از فردی مثل فکری با این شخصیت بالایی که دارد انتظار چنین صحبتی را نداشتم.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: آقای فکری مسائلی را به من نسبت می‌دهد که سئوال بر انگیز است. سئوال من از آقای فکری این است که اگر انتقادی داشتید و حرف و حدیث‌هایی بوده، چرا همان زمان صحبت نکردید؟ چرا همان موقع مصاحبه نکردید آقای فکری؟ چرا الان که نساجی نتیجه می‌گیرد صحبت می‌کنید؟ آیا هواداران نساجی فکر نمی‌کنند صحبت‌های شما در این مقطع علتی به جز دلسوزی برای این تیم داشته باشد؟

وی افزود: ما که خواهان جدایی فکری از نساجی نبودیم و ایشان خودش به خاطر مشکلات مالی باشگاه با اصرار از جمع ما جدا شد. نمی‌دانم چرا الان که تیم نتیجه می‌گیرد و یکسری افراد زبان شان باز شده، فکری هم دست به مصاحبه زده است.

رمضانی گفت: صحبت فکری تهمت است و حق شکایت نیز برای من محفوظ است و ایشان هم باید بتواند با سند و مدرک ادعایی که کرده را ثابت کند. اما با همه این وجود، من به حرمت رفاقت با فکری و زحماتی که برای نساجی کشیده و به حرمت دوست مشترک مان علی نظری جویباری و سایر بزرگان استقلال،  از او شکایت نمی‌کنم.

مدیرعامل نساجی در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: به لطف خدا شرایط تیم خوب است و پیروزی‌های پی در پی در نیم فصل دوم ما را به جمع مدعیان رسانده است. الان دو بازی سخت و پشت سر هم خارج از خانه مقابل گل گهر و مس کرمان داریم که اگر از این دو بازی نیز امتیازات لازم را بگیریم رسما مدعی صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

وی بیان داشت: فکر می‌کنم استان مازندران با این بضاعت فوتبالی که دارد حقش داشتن لااقل یک تیم در لیگ برتر است و چه تیمی بهتر از نساجی که بی‌گمان یکی از پر طرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران است. 
کد مطلب : ۱۰۸۰۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}