۰

خودروی فارادی فیوچر 300 هزار دلار قیمت دارد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
به گزارش عصر تعادل، شرکت فارادی فیوچر پس از مدت‌ها که درباره‌ی خودروی الکتریکی‌اش صحبت می‌کرد، در نمایشگاه CES 2017 بالاخره از این خودرو به اسم FF91 رونمایی کرد. با اینکه اطلاعات زیادی درباره‌ی FF91 از سوی فارادی فیوچر ارایه نشد، اما می‌توان گمانه‌هایی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت این خودرو زد. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، قرار است FF91 قیمتی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار داشته باشد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که با این رقم، می‌توانید سه عدد تسلا Model S برای خودتان بخرید.
 
 خودروی فارادی فیوچر احتمالا ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد

چیزی که درباره‌ی FF91 هیجان‌زده‌مان کرده است، قدرت خروجی این خودرو است. شرکت فارادی فیوچر ادعا کرده که خودروی FF91 توان خروجی ۱۰۵۰ اسب بخار دارد و می‌توان در کمتر از ۲٫۴ ثانیه سرعت‌اش را از صفر به صد کیلومتر برساند. با توجه به اینکه FF91 موتوری تماما الکتریکی دارد، بهتر است که خیلی از سوپرخودروهای بنزینی تا قبل از عرضه‌ی این خودروی برقی، برنامه‌هایی برای جلو زدن از آن را در سر داشته باشند.
 
 خودروی فارادی فیوچر احتمالا ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد

«جیا یوتینگ»، میلیاردر چینی که ریاست شرکت LeEco را برعهده دارد، اخیرا در مصاحبه‌ای درباره‌ی FF91 صحبت کرده است. او گفته که این خودرو قیمتی کمتر از ۲ میلیون یوآن خواهد داشت. ۲ میلیون یوآن حدودا برابر با ۳۰۰ هزار دلار است.

در حال حاضر می‌توان با پرداخت ۵ هزار دلار یک FF91 را برای خرید رزرو کرد. احتمالا این خودرو در سال ۲۰۱۸ به کسانی که آن را پیش‌خرید کرده باشند، تحویل داده می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۸۰۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.