۱

حفر تونل جدید برای خروج محبوس‌ شدگان

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳
به گزارش عصر تعادل، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با معرفی نقطه جدیدی توسط شهرداری کار تونل‌زنی در یک منطقه جدید با نیروهای متخصص و تجهیزات شرکت آب و فاضلاب آغاز شده است.

علیرضا نوذری‌پور با بیان این‌که ۱۰۰ نفر نیروی متخصص برش‌کار با تجهیزات کامل از سوی شرکت آب و فاضلاب برای خروج محبوس‌شدگان حادثه پلاسکو اعزام شده‌اند، گفت: در هر شیفت ۲۸ نفر با تمام قوا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در ابتدا کار تونل‌زنی را از مغازه‌ای مجاور ساختمان پلاسکو که یک مغازه طلافروشی بود آغاز کردیم، ادامه داد: اطلاعات محلی گویای وجود یک ساختمان موتورخانه زیر این مغازه بود برهمین اساس برای رسیدن به افرادی که در این موتورخانه مفقود شده بودند اقدام به حفر چهارمتر تونل عمودی و بعد از آن حفر پنج متر تونل افقی بودیم.

به گفته قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران، این حفاری‌ها به نتیجه نرسید لذا امروز جلسه‌ دیگری برای تعیین تکلیف این قضیه تشکیل شد که براساس آخرین آمار قرار شده طبق پیشنهاد شهرداری تونل جدیدی حفر شود.
کد مطلب : ۱۰۸۰۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.