۰

نتایج تست بنچمارک تبلت نوکیا منتشر شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱
به گزارش عصر تعادل، به تازگی وب‌سایت GFXBench نتیجه تست بنچمارک تبلتی را منتشر کرده که حدس زده می‌شود متعلق به نوکیا باشد. این تبلت مجهز به صفحه نمایش 18.4 اینچی با وضوح تصویری فوق العاده 1440*2560 پیکسل است که گفته شده حداقل توانایی پشتیبانی از جسچرهای 5 انگشتی را خواهد داشت.
 
 نتایج تست بنچمارک تبلت نوکیا با پردازنده اسنپدارگون 835 منتشر شد
 
 
اندازه صفحه نمایش این تبلت نسبت به تبلت‌های موجود در بازار کمی بزرگتر بوده و بیشتر شبیه اندازه نمایشگر لپ‌تاپ است تا تبلت! با این وجود احتمال نادرست بودن اندازه نمایشگر هم وجود دارد و ممکن است شاهد نمایشگری 8.4 اینچی باشیم.
 
 نتایج تست بنچمارک تبلت نوکیا با پردازنده اسنپدارگون 835 منتشر شد

این تبلت نوکیا مجهز به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و چیپ پردازشی 8 هسته‌ای ساخت کوالکام با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است که گفته شده مدل آن اسنپدارگون 835 می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی و سلفی 12 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از وای فای، شبکه 4G LTE، اتصال NFC و جی پی ‌اس، خواهد بود.

هنوز نوکیا توضیحی درباره این خبر ارائه نکرده، اما انتظار می‌رود که این شرکت فنلاندی، گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را با چیپ پردازشی اسنپدارگون 835 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند و این تبلت نیز احتمالاً در بین گجت‌های معرفی شده نوکیا در این نمایشگاه قرار خواهد گرفت.
کد مطلب : ۱۰۸۰۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.