«تریپل اکس» ۷ میلیون دلار خرج آگهی تلویزیونی کرد

2 بهمن 1395 ساعت 18:27

با استناد به آمار و داده های یک شرکت تحلیلی، فیلم جدید وین دیزل در هفته ای که گذشت نزدیک به ۷ میلیون دلار خرج تبلیغات تلویزیونی کرد.


به گزارش عصر تعادل، با استناد به آمار و داده های یک شرکت تحلیلی، فیلم جدید وین دیزل در هفته ای که گذشت نزدیک به ۷ میلیون دلار خرج تبلیغات تلویزیونی کرد.
 
«تریپل اکس» ۷ میلیون دلار خرج آگهی تلویزیونی کرد

به نقل از ورایتی، با استناد به آمار تهیه شده توسط کمپانی iSpot.tv که به بررسی و تجزیه و تحلیل داده های مرتبط به تبلیغ های تلویزیونی فیلم های سینمایی می پردازد، کمپانی پارامونت پیکچرز با فیلم «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» در رتبه اول بیشترین پول خرج شده جای گرفت.

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «تریپل اکس» که با عنوان «بازگشت زندر کیج» ساخته شده به غیر از ساموئل ال. جکسون و خود وین دیزل به عنوان بازیگر اصلی، از حضور یک سنگین‌وزن دیگر هم بهره می‌برد و جت لی بازیگر و رزمی‌کار شناخته‌شده نیز به مجموعه بازیگران این فیلم افزوده شده است تا فیلم با تمرکز شدید بر ورزشکاری ساخته شود. دیپپکا پادوکونه ستاره فیلم هندی نیز که از محبوب‌ترین و پردرآمدترین ستاره‌های دنیای فیلم هندوستان است، در این فیلم حضور دارد. او با «تریپل اکس» اولین تجربه هالیوودی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

آگهی های تلویزیونی این فیلم تریلر که سومین فیلم در مجموعه «تریپل اکس» است، ارزش تخمینی ۶٫۸۷ میلیون دلار به ازای ۱۰۸۹ آگهی که در سراسر کشور در ۳۲ شبکه روی آنتن رفت را به ثبت رساندند. (ارقام مبالغ خرج شده متعلق به یک هفته و در بازه بین روزهای نهم تا پانزدهم ژانویه هستند). کمپانی پارامونت پیکچرز اولویت بودجه آگهی های تلویزیونی اش را به سمت ورزش سوق داد و ترجیح داد خرج سنگینی برای آگهی هایی که طی فوتبال لیگ ان‌اف‌ال و بازی های قهرمانی ملی فوتبال آمریکایی کالج پخش می شوند، بکند.

پشت سر «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» فیلم «کامیون‌های هیولا» محصول پارامونت جای دارد که در ۳۳ شبکه تلویزیونی ۱۶۸۹ آگهی از آن روی آنتن رفتند که تخمین زده می‌شود ارزش آن ها چیزی معادل ۶٫۳۳ میلیون دلار بود.

آگهی های تلویزیونی برای فیلم های «اسپلیت» محصول یونیورسال پیکچرز (با ارزش تخمینی ۵٫۷۲ میلیون دلار)، «در شب زندگی کن» محصول برادران وارنر (با ارزش تخمینی ۵٫۶۸ میلیون دلار) و انیمیشن «فیلم لگوی بتمن» محصول بخش انیمیشن برادران وارنر (با ارزش تخمینی ۵٫۰۲ میلیون دلار) لیست پنج فیلم اول را کامل می کنند.

«تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» با ۶٫۸۷ میلیون دلار
 

«کامیون های هیولا» با ۶٫۳۳ میلیون دلار
 
«اسپلیت» با ۵٫۷۲ میلیون دلار
 
«در شب زندگی کن» با ۵٫۶۸ میلیون دلار
 
«فیلم لگو بتمن» با ۵٫۰۲ میلیون دلار
 
* درصد فعالیت دیجیتال ضبط شده در سراسر تمام ویدیوهای آنلاین، رسانه های اجتماعی و جستجوهای اینترنتی که به خاطر تریلرهای این فیلم ها به وجود آمد. این درصد در مقایسه با تمام فعالیت های آنلاین در بخش سینمایی مرتبط با آن فیلم ارایه شده است.

ورایتی با iSpot.tv قرارداد بسته که یک کمپانی تحلیلی است که آگهی های تلویزیونی را در زمان واقعی و در سراسر بیش از ۱۰ میلیون تلویزیون هوشمند بررسی می کند. به این ترتیب این کمپانی به صورت هفتگی آمار تبلیغات تلویزیونی فیلم های سینمایی حال حاضر سینما را بررسی می کند.


کد مطلب: 108124

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/108124/تریپل-اکس-۷-میلیون-دلار-خرج-آگهی-تلویزیونی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir