۰

اشرفی: آمدن جوانان برای آینده بوکس مفید است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۸
اشرفی: آمدن جوانان برای آینده بوکس مفید است
به گزارش عصر تعادل،اصغر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار، حضور جوانان در تیم‌ ‌ملی را تصمیمی خوب دانست و اظهار کرد: با توجه به این که فدراسیون بوکس می‌خواهد جوانگرایی کند از بوکسورهای جوان استفاده کرده است. ۱۴ بوکسور جوان می‌خواهند به تیم‌ ‌ملی اضافه شوند و این کار بسیار خوبی است که فدراسیون آن را انجام داده است.
او همچنین در مورد شرایط تمرین تیم‌ ‌ملی بوکس با مربی کوبایی، اظهار کرد: از نظر تمرین و سطح کیفی مربی کوبایی فرد کار کشته‌ای است و تمرینات را به صورت پیوسته انجام می‌دهد. قبلا اردوها به صورت مقطعی بود،  ولی او با اردوی مقطعی موافق نیست و پیوسته بوکسورها را تمرین می‌دهد.
اشرفی درباره کیفیت اردوها و برنامه‌های پیش روی تیم‌ ‌ملی گفت‌: از نظر اردوهایی شاهد مشکلاتی از جمله غذا، امکانات و مشکل زبان بین مربی و بوکسورها هستیم  ولی اگر اردو را از نظر تمرین ارزیابی کنیم، هیچ مشکلی وجود ندارد. با انجام این اردوها می‌خواهیم برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های کشورهای اسلامی آماده شویم و معتقدم نتایج خوبی را می‌توانیم به دست بیاوریم.
کد مطلب : ۱۰۸۱۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.