۰

گواردیولا: داور را سرزنش نمی‌کنم مشکل از خود ماست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
گواردیولا: داور را سرزنش نمی‌کنم مشکل از خود ماست
به گزارش عصر تعادل، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برابر هم به میدان رفتند. این بازی برنده‌ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
پپ گواردیولا بعد از بازی گفت‌: نمایش خیلی خوبی از خود نشان دادیم. یک بازی سراسر هجومی و برتر را به نمایش گذاشتیم. ‌دقیقا همان‌طور که برابر چلسی بازی کردیم، در این دیدار برابر تاتنهام موقعیت‌سازی کردیم. متاسفانه نتوانستیم از شانس‌هایمان برای گلزنی استفاده کنیم. این فصل غیر از یکی دو بازی، در مابقی بازی‌ها منچسترسیتی تیم برتر زمین بود و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت. تاتنهام تیم خیلی خوبی است. از قبل می دانستیم که آنها از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستند. برای آینده سیتی خیلی خوشحالم. این جور بازی‌ها ما را قوی می‌کند.
زمانی که سیتی با نتیجه‌ دو بر یک از حریف خود پیش بود، رحیم استرلینگ در محوطه جریمه صاحب توپ شد که کایل واکر تعادل او را بر هم زد ولی استرلینگ خودش را روی زمین نینداخت و ضربه‌اش را زد که دروازه‌بان تاتنهام آن را دفع کرد. در حالی که همه منتظر اعلام پنالتی‌ داور بودند، قاضی مسابقه این صحنه را پنالتی‌ تشخیص نداد تا همان توپ در برگشت توسط مهاجم کره‌ای تاتنهام وارد دروازه‌ سیتی شود.
گواردیولا در همین رابطه گفت‌: بازیکن تاتنهام استرلینگ را هل داد اما این مهم نیست. در بازی برابر چلسی هم از نظر داوری ضرر کردیم ولی در این مسابقه نمی‌خواهم داور را سرزنش کنم.  موقعیت‌های زیادی برای گلزنی از دست دادیم. به خاطر همین شکست خوردیم نه به خاطر اشتباه داوری. البته خیلی خوشحال خواهم شد که داور مسابقه یک روز این صحنه را برای من توضیح بدهد.
منچسترسیتی یکی از بهترین بازی‌های فصل خودش را انجام داد و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه‌ حریف پیش رفت. در اواخر مسابقه، ژسوس، مهاجم جوان برزیلی سیتی به زمین رفت. او البته توانست گل هم به ثمر برساند ولی این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
سرمربی سیتی‌زن‌ها در پایان با تمجید از ژسوس و لروی سانه گفت‌: ژسوس استعداد بسیار بالایی دارد. امیدواریم بتوانیم او را پرورش بدهیم. مطمئن هستم در آینده مهاجم بزرگ برای فوتبال برزیل تبدیل خواهد شد و خوشحالیم که او را در جمع خودمان داریم. او اولین بازی خودش را در لیگ برتر انجام داده است و هنوز راه زیادی برای یادگیری پیش‌روی اوست. همچنین باید تاکید کنم سانه بهترین بازیکن ما برابر تاتنهام بود. او فوق‌العاده‌ ظاهر شد و من برای او خیلی خوشحالم و امیدوارم این سطح بازی را حفظ کند.
کد مطلب : ۱۰۸۲۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.