۰

«قاتل اهلی» در دو نسخه آماده خواهد شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
به گزارش عصر تعادل، بنا بر توافق انجام شده در شورای داوری خانه سینما، جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی در دو نسخه ویژه جشنواره و نسخه ویژه اکران عمومی عرضه خواهد شد.
 
یکی از فیلم های پر حاشیه جشنواره امسال«قاتل اهلی» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی است.
 
«قاتل اهلی» در دو نسخه مخصوص جشنواره و اکران عمومی آماده خواهد شد

فیلمبردارى فیلم در شهریور ماه به اتمام رسید و در آبان ماه پولاد کیمیایى اعلام کرد که سکانس هایى از فیلم باقى مانده است و  قبل از تحویل فیلم به جشنواره  مسعود کیمیایی نیز گفت که فیلم زخمى است و چند سکانس مانده است ضمن اینکه پولاد کیمیایى هم اعلام کرد سرنوشت شخصیت هاى فیلم نامشخص است و این سکانس ها بایستى فیلمبردارى شود. کیمیایی تهیه کننده را عامل این مساله عنوان کرد و از سوی دیگر لشکری قوچانی ضمن سکوت در اینستاگرامش نوشت  از هنرمندان و هنربان ها مى خواهم بعد از دیدن فیلم قضاوت کنند.

سرانجام قرار بر این شد که شورای داوری خانه سینما در این مورد داوری کند تا سرنوشت «قاتل اهلی» مشخص شود. بنا به اظهارات کیمیایى که اهل شکایت نیست شنیده شده کارگردان با کدخدا منشى با تهیه کننده به تفاهم رسیده اند .

شنیده های خبرنگار مرور نیوز حاکی از این است که بر اساس توافق صورت گرفته، تمامی اختیارات مربوط به نسخه جشنواره توسط تهیه کننده به مسعود کیمیایی واگذار شده است. فیلمبرداری بخش هایی که بر اساس نظر او باید به فیلم اضافه شود به پایان رسیده، تدوین در ایران نوین توسط بهرام دهقانى تمام شده و صداگذارى آن توسط امیر حسین قاسمى در حال انجام است. همچنین اختیار تام نسخه اکران عمومی نیز به منصور لشکری قوچانی تهیه کننده این کار واگذار شده تا نسخه مورد نظر او در سینماها اکران شود.

هردو نسخه را بهرام دهقانی تدوین می کند و نسخه جشنواره فجر (با نظر مسعود کیمیایی) طولانی تر از نسخه اکران عمومی (با نظر منصور لشکری قوچانی) خواهد بود اما بی شک علاقه مندان مسعود کیمیایی مشتاقانه در انتظار هر دو نسخه خواهند بود.
کد مطلب : ۱۰۸۲۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.