۰

پخش رایگان فیلم برای نیازمندان!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۰
به گزارش عصر تعادل، بازیگر فیلم جدید «چهره‌های پنهان» تمام بلیت های یک سالن سینما را خرید تا خانواده هایی که پول ندارند بتوانند با فرزندان شان به تماشای آن بنشینند.

اکتیویا اسپنسر جمعه حسابی حسن نیت به خرج داد و تمام بلیت های یک سالن سینما در بالدوین هیلز واقع در ایالت کالیفرنیا را کامل خرید تا بتواند فیلم محبوب جدیدش یعنی «چهره های پنهان» را به صورت رایگان به خانواده ها نشان بدهد.
 
پخش رایگان فیلم برای نیازمندان!

این حرکت در ادای احترام و به یاد مادرش دلسنا اسپنسر انجام شد که به عنوان یک پیشخدمت و در چند شغل کوچک دیگر مشغول به کار شد و تنهایی از هفت فرزند خود حمایت کرد. وقتی دختر مشهور دلسنا تنها ۱۸ سال داشت، او از دنیا رفت.

او در اینستاگرام خود نوشت: «فردا من تمام بلیت های نمایش ساعت ۸ شب فیلم چهره های پنهان را در سالن سینمای بالدوین هیلز خریدم. اگر شما هم یک خانواده نیازمند را می شناسید که دوست دارد فیلم ما را ببیند اما نمی تواند هزینه آن را تقبل کند، بگویید بیایند. مادر خودم هم اگر الان بود نمی توانست هزینه سینما بردن من و خواهران و برادرانم را پرداخت کند. بنابراین می خواهم به او تمام والدین مجرد احترام بگذارم. به همه خبر بدهید.»

همبازی او در این فیلم یعنی تاراجی پی. هنسن هم دقیقا همین کار را کرد و این پیغام را در اکانت اینستاگرام خود بازنشر کرد. او نوشت: «این زن تا این حد فوق العاده است. اکتیویا اسپنسر کل سالن سینما را برای نمایش ساعت ۸ امشب فیلم چهره های پنهان در سالن سینمای بالدوین هیلز در لس آنجلس کالیفرنیا خرید تا خانواده های دچار فقری که می خواهند بتوانند با کودکان شان آن را تماشا کنند. اگر شما در لس آنجلس زندگی می کنید و پول دیدن فیلم را ندارید، امشب رایگان با کودکان تان به آنجا بروید! هر کسی که زودتر برسد بلیت می گیرد بنابراین زود بروید آنجا.»

فیلم «چهره های پنهان» فعلا عملکردی بسیار خوب در باکس آفیس آمریکای شمالی داشته و توانسته «سرکش» و «لالا لند» را از نظر فروش بلیت کنار بزند و در آخر هفته مارتین لوتر کینگ جونیور، ۲۵٫۳ میلیون دلار به دست بیاورد.

اسپنسر به این نکته هم اشاره کرد و یکشنبه شب دوباره به اینستاگرام رفت تا از ستاره فیلم و دوستش تجلیل کرد. او نوشت: «از خواهرم تاراجی پی. هنسون تشکر می کنم. او دو هفته پشت سر هم است که در صدر باکس آفیس قرار گرفته است. من و جانل مونه خیلی روی این فیلم کار کردیم و با خوشحالی هم سر تعظیم به نشانه احترام فرود می آوریم. اما اگر فیلم شکست خورده بود، از تاراجی انتقاد می کردند. بنابراین به خاطر روحیه زندگی کردن رویاها و تبلیغ کردن برای خواهرانم، می گویم به شما خیلی افتخار می کنم. خوشحالم که همراه شما هستم.»

این فیلم کمپانی های فاکس و چرنین انترتینمنت با نقش آفرینی هنسن، اسپنسر و جانل مونه، داستان سه زن ریاضی دان را تعریف می کند که در دهه ۱۹۶۰ در ناسا کار می کردند و به فضا پرتاب شدن جان گلن فضانورد کمک کردند. این فیلم که با بودجه ای ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده، از سینمااسکور امتیاز A+ و از راتن تومیتوز ریتینگ موفقیت ۹۳ درصد را دریافت کرده است.
کد مطلب : ۱۰۸۲۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.