۰

استکی: در مورد حدادی‌فر ریسک نمی‌کنیم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲
به گزارش عصر تعادل،مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان حاضر نشد و حسن استکی دستیارش به نشست آمد و گفت: واقعه تلخ ساختمان پلاسکو را تسلیت می‌گویم و خداوند به خانواده هایشان صبر بدهد. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تیم‌های خوزستانی ضد فوتبال بازی نمی‌کنند و خوب بازی می‌کنند. انشالله فردا بازی خوبی برای هر دو تیم شود و ما نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم و محمدرضا عباسی تنها مصدوم تیم است. از پای مهران درخشان‌مهر هم عکس گرفتیم و مشکلی نداشت و مرتب تمرین کرد. مصدومیت علی حمام تمام شده البته شرایط بازی کردن از ابتدای مسابقه را ندارد. مهرداد قنبری هم با صلاحدید سرمربی می‌تواند بازی کند. قاسم حدادی‌فر بهترین هافبک ایران است او برای بازی کردن دو مجوز می‌خواهد یکی مجوز از جراحش است و یکی دیگر هم حضور در تمرینات است . او در تمرینات ما حاضر شده اما تا مجوزهای لازم پزشکی را نگیرید در موردش ریسک نمی‌کنیم.

او در مورد بازیکن جدید لبنانی تیم ذوب آهن گفت: ربیع عطایا فردا در ترکیب تیم ما نیست. هرچقدر هم از نظر بدنی آماده باشد از نظر تاکتیکی باید با او کار کنیم. در دو سه هفته آینده از او استفاده خواهیم کرد. 

وی در مورد نقاط ضعف و قوت فولاد خوزستان گفت: روش بازی تیم را نمی‌توانم بیان کنم اما مجتبی حسینی به خوبی تیم حریف را آنالیز می‌کند. در زمان گل‌محمدی هم به خوبی این کار را می‌کردیم.  هر تیمی دو پلان دارد. یا دفاعی است یا حمله‌ای که برای هر دوی آنها برنامه داریم.

وی در مورد شکست فولاد مقابل پرسپولیس گفت: نتیجه بازی نشانگر خوب و بدی تیم نیست شاید تیم مقابل پرسپولیس دچار افت بوده و فولاد تیم خوبی است و مربی فهیمی دارد و سیر صعودی پیدا کرده و روز به روز بهتر شده است و امتیازش در جدول به گونه‌ای نیست که بگوییم امتیاز بدی کسب کرده است.

استکی در مورد برنامه‌های مهار ساسان انصاری و بختیار رحمانی گفت: اگر این دو بازیکن بازی کنند برایشان برنامه داریم. انصاری بازیکن خوب و گلزنی است. بختیار رحمانی را نمی‌دانم چه شرایطی دارد  او آرزویش بازی در استقلال بود اما اکننو به فولاد برگشته  بعید می‌دانم  سعداوی به ترکیب ثابت تیمش دست بزند.

مربی ذوب آهن در مورد شکست ناپذیری تیمش گفت: شکست ناپذیری تیم یک برند است و همه تیم‌ها دوست دارند چنین رکوردی و افتخاری کسب کنند. رئال مادرید هم 40 بازی بدون شکست داشتند.
کد مطلب : ۱۰۸۳۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.