۰
جزییات جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان تشریح شد:

توصیه عارف به حضور افراد متخصص در انتخابات شوراها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۱
به گزارش عصر تعادل، در ابتدای این جلسه محمد رضا عارف ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایشان را محور تفاهم و همدلی نیروهای داخل انقلاب و محور وحدت دلسوزان نظام دانست و ضایعه درگذشت ایشان را برای کشور جبران ناپذیر قلمداد کرد.
 وی همچنین در خصوص حادثه جانسوز و تاسف بار تخریب ساختمان پلاسکو و عواقب جبران ناپذیر آن ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای آتش نشان و درگذشتگان این حادثه گفت: آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو یک هشدار جدی بود که تهران در چه وضعیت خاص و بحرانی به سر می‌برد و این مهم نشان می‌دهد که برای مدیریت شهری توجه خاصی به تخصص‌ها و تجارب بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل در انتخابات آینده شوراها حضور افراد متخصص و مجرب در لیست گروه‌ها که منجر به انتخاب مدیر شهری متخصص و متعهد و همه جانبه نگر شود حائز اهمیت است.
 در ادامه این جلسه گزارش کارگروه تعامل ارائه و مقرر شد تعامل با احزاب اصلاح‌طلب و همسو ادامه یابد تا در تعامل بتوان اقدامات خوبی در ارائه لیست‌های تخصصی با حضور افراد مجرب و متعهد صورت بگیرد. همچنین درباره اعلام نظر شورای عالی درخصوص کاندیدای ریاست جمهوری مقرر شد تا زمان مشخص شدن کاندیدای واحد  مذاکرات لازم در این خصوص صورت بگیرد .
همچنین کارگروه استان‌ها نیز گزارشی مبسوط از نحوه تشکیل شورای اصلاح طلب استان‌ها ارائه کرد.
 کارگروه تدوین برنامه‌ها نیز کلیات طرح تعیین شاخص‌های انتخاب نامزدهای شورای شهر و برنامه‌های مورد نظر با رویکرد تخصصی و مهارت‌های مورد نیاز را ارائه و مقرر شد جزئیات طرح در جلسه بعد مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
کد مطلب : ۱۰۸۳۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.