۰
هفته نوزدهم لیگ هلند؛

شکست هیرنفین در شب استثنایی قوچان نژاد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۱
به گزارش عصرتعادل به نقل از مهر، تیم های فوتبال آیندهوون و هیرنفین یکشنبه شب در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ اردیویسه هلند به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن تیم آیندهوون با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.
در این بازی ابتدا رضا قوچان نژاد در دقیقه ۶ پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و در مصاف تک به تک با دروازه بان آیندهوون دروازه میزبان را گشود. این گل تا دقیقه ۳۲ دوام داشت تا اینکه داوی پرویر کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۴۰ نیز گاستون پریرو برای آیندهوون گلزنی کرد تا این تیم در نیمه نخست نتیجه را کامل به سود خود تغییر دهد.
در نیمه دوم اتفاقات عجیبی رخ داد. قوچان نژاد گل دیگری را در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند. آیندهوون که به تساوی راضی نبود در دقیقه ۷۶ صاحب ضربه پنالتی شد که گاستون پریرو آن را از دست داد.
بازی به دقیقه ۸۱ رسیده بود که قوچان نژاد گل سوم خود را به ثمر رساند و هت تریک کرد. او تعداد گل های خود را به عدد ۱۲ رساند و در کنار مارتین یورگنسون از فاینورد در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
در حالی که بازی با برتری تیم هیرنفین رو به پایان بود آیندهوون دو گل متوالی را توسط مارکو فن خینکل (۸۹) و هکتور مورنو (۹۱) به ثمر رساند تا این بازی مهیج و عجیب با نتیجه ۴ بر ۳ به سود میزبان خاتمه یابد.
آیندهوون بعد از این برد ۴۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. هیرنفین نیز با ۳۲ امتیاز تیم چهارم جدول است.
کد مطلب : ۱۰۸۳۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.