۰

مشاجره عنایتی با عکاس تبریزی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۲
به گزارش عصر تعادل،رضا عنایتی که در نیم‌فصل اول 14 بازی برای صبا انجام داد در شروع دور برگشت مقابل صنعت نفت آبادان نیز در ترکیب اولیه حضور داشت اما هفته گذشته مقابل پیکان برای نخستین بار نیمکت‌نشین شد و دیروز هم برابر ماشین‌سازی این اتفاق رخ داد و صمد مرفاوی از این مهاجم استفاده نکرد.
 
عنایتی لحظاتی پس از شروع نیمه دوم به همراه سایر بازیکنان صبا پشت دروازه خودی رفت تا گرم کند اما لغزندگی زمین پشت تابلوهای تبلیغاتی به دلیل بارش برف و گرم کردن نفرات ذخیره ماشین‌سازی در طرف مقابل روی چمن بیرون زمین بازی موجب شد عنایتی با هم‌تیمی‌هایش در کنار زمین کارشان را انجام دهند.
 
مشاجره عنایتی با عکاس تبریزی
 
مشاجره عنایتی با عکاس تبریزی
 
اعتراض عکاسان تبریزی به بازیکنان صبا موجب شد عنایتی از هم‌تیمی‌هایش بخواهد به طرف دیگر دروازه صبا بروند تا مزاحم کار عکاسان نباشند؛ در طرف مقابل حضور یک عکاس و اعتراض او موجب شد در دقیقه 68 این مهاجم قمی‌ها با این عکاس درگیری لفظی پیدا کند که به نوشته ایرنا ادامه داشتن مشاجره بین آنها موجب شد عنایتی با حرکات دست به این عکاس بی‌احترامی کند.
 
در ادامه نیز بحث بین این دو بالا گرفت که بی‌احترامی عکاس موجب شد عنایتی کلاه او را به صورت بکشد و صندلی‌اش را پرتاب کند و بگوید به هر کجا دوست دارد، اعتراض‌اش را بگوید.
 
مشاجره عنایتی با عکاس تبریزی
 
مشاجره عنایتی با عکاس تبریزی
 
لحظاتی بعد ناظر مسابقه در محل درگیری بین آنها حضور یافت و بازیکنان صبا را به سمت دیگری هدایت کرد و عنوان نمود این اتفاق را گزارش می‌کند.
کد مطلب : ۱۰۸۳۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.