۰

انریکه: نیم فصل نخست امیدوار کننده بود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۲
به گزارش عصر تعادل، بارسلونا در خانه حریف به پیروزی پر گلی دست یافت تا لوییز انریکه ضمن ابراز خشنودی از عملکرد شاگردانش، نیم فصل نخست مسابقات لالیگا را امیدوار کننده توصیف کند. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد:
 
با نحوه بازی ایبار به خوبی آشنا بودیم، می‌دانستیم که این تیم فشار شدیدی روی دروازه ما خواهد آورد. در ابتدای این دیدار نیز آن‌ها می‌توانستند دروازه ما را باز کنند اما دفاع خوبی که ارائه دادیم مانع از این کار شد. با غلبه بر فشار آن‌ها موفق شدیم از فضاهای به دست آمده استفاده کنیم. در این دیدار از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر به میدان رفته بودند تا برخی از بازیکنان فرصت استراحت بیشتری داشته باشند. با نتیجه خوبی نیم فصل نخست را به پایان رساندیم.
 
انریکه: نیم فصل نخست امیدوار کننده بود
 
بدترین خبر برای هواداران بارسلونا مصدومیت سرجیو بوسکتس در این دیدار بود، این بازیکن در دقیقه ۷ این دیدار به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا دنیس سوارز جانشین او شد. هرچند که مصدومیت بوسکتس جدی به نظر نمی‌رسد اما برای تعیین میزان دقیق غیبت او باید تا اعلام نتایج آزمایشات پزشکی منتظر بود. لچو در ادامه در خصوص بوسکتس افزود:
 
مصدومیت بوسکتس جدی به نظر نمی‌رسد اما باید منتظر نتایج آزمایشات پزشکی باشیم که فردا اعلام خواهد شد. راکیتیچ به عنوان جانشین بوسکتس عملکرد فوق العاده ای داشت و به همراه آردا و سوارز شرایط خوبی در میانه زمین ایجاد کرده بودند. بازیکنان خوبی برای جانشینی بوسکتس در اختیار داریم، روبرتو، راکیتیچ، گومز و ماسکرانو می‌توانند جای خالی بوسکتس را پر کنند.
 
لوچو در ادامه در خصوص به پایان رسیدن نیم فصل نخست مسابقات لالیگا افزود:
 
نیم فصل نخست امیدوار کننده به پایان رسید. شرایطی داریم که می‌توانیم برای قهرمانی در همه جام‌های موجود تلاش کنیم.
کد مطلب : ۱۰۸۳۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}