۰

اوضاع استقلال هنوز هم بحراني است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
به گزارش عصر تعادل،برد سه بر صفر استقلال در برابر صنعت‌نفت آبادان اگرچه نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود، اما نكاتي هست كه بايد به عنوان پيشكسوت استقلال آن را مطرح كنم. بزرگ‌ترين مشكل آبي‌پوشان در فصل جاري ، ثابت نبودن تركيب اين تيم است. در واقع ديده‌ايم كه همواره تركيب استقلال در بازي‌هاي مختلف تغيير مي‌كند و اين موضوع باعث شده تا بازيكنان با يكديگر به اندازه كافي هماهنگ نباشند. برخي مي‌گويند استقلال با اين برد از بحران خارج شده؛ درحالي‌كه به نظر من با يك پيروزي نمي توان از بحران خارج شد. اين تيم بايد چند بازي پشت سر هم را پيروز شود تا بتوان گفت در راه موفقيت قدم بر مي‌دارد. منصوريان نبايد فراموش كند كه اگر تركيب ثابت را نگه دارد، رو به پيروزي و نتايج خوب مي‌رود وگرنه يك برد با سه گل نه تنها به تاكتيك‌هاي او ارتباطي ندارد بلكه قاطعانه مي‌تواند گفت شانسي است. استقلالي‌ها در نيم‌فصل دوم بازيكنان زيادي جذب كرده‌اند كه دوست ندارم درباره آن‌ها صحبت كنم، فقط مي‌توانم بگويم كه جذب آندو تيموريان اقدام مثبتي بود.
 
استقلال در دروازه، سيد مهدي رحمتي و در خط دفاع، خسرو حيدري را داشت اما بازيكن باتجربه‌اي مثل آندو را در وسط زمين نداشت و در طول نيم‌فصل اول از اين ناحيه، بسيار ضربه خورد. در مجموع اينكه بگوييم يك بازيكن را گرفته‌اند و به طور قطع موفق خواهند شد، درست نيست. دقيقا برعكس اين موضوع هم صادق است يعني آن‌ها با از دست دادن يك بازيكن هم آسيب نمي‌بينند چون فوتبال، بازي تيمي است. من در يكي از گفت‌وگوهاي منصوريان قبل از بازي، ديدم كه او گفته تيمم كامل شده. منصوريان با تيم كاملش در نيم‌فصل دوم به مصاف حريفان خواهد رفت و اين موضوع باعث افزايش توقعات از سرمربي جوان اين تيم خواهد شد. اميدوارم غرور اين پيروزي، بازيكنان را نگيرد. استقلال تيم خوبي است كه به مرور زمان بهتر هم شده است، هرچند كه فوتبال، كشتي نيست كه بگوييم حضور يك بازيكن مي‌تواند يك تيم را متحول كند اما به نظر من، آبي‌ها در نيم‌فصل دوم قدرتمند‌تر ظاهر خواهند شد.
 
يكي از بازيكناني كه از اين تيم جدا شده، بختيار رحماني است. بايد ديد بختيار جدا شده يا به زور او را از تيم جدا كرده‌اند اما به هر ترتيب اگر بازيكن خوبي بود، به طور قطع او را حفظ مي‌كردند. در حال حاضر هواداران، نگران جدايي اين بازيكن هستند اما به نظر من به حرف هواداران نمي‌توان خيلي توجه كرد چون آن‌ها در ابتداي فصل به منصوريان مي‌گفتند فلان بازيكن را بگير؛ درحالي كه ممكن بود اين سرمربي اصلا به او نيازي نداشته باشد. در نهايت بايد بگويم كه منصوريان فعلا كارايي دارد و نبايد به جدايي او فكر كرد بنابراين با اعتماد به اين سرمربي از يك فوتبال خوب لذت مي‌بريم.
کد مطلب : ۱۰۸۴۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.