۰

انتشار آلبوم «شورسو» با محوریت دریاچه ارومیه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳
به گزارش عصر تعادل، آلبوم موسیقی «شورسو» به خوانندگی «حامد نصر» منتشر و راهی بازار موسیقی می شود. این در حالیست که فضای این آلبوم، با محوریت دریاچه ارومیه، خلق و تولید شده است.
 
آلبوم موسیقی «شورسو» با محوریت دریاچه ارومیه منتشر می‌شود

 اولین آلبوم رسمی «حامد نصر» با عنوان «شورسو»، مشتمل بر ۹ قطعه با کلام و ۱ قطعه بی‌کلام و سازی است که نصر، ضمن خوانندگی در این آلبوم، نوازندگی سازهای بادی نظیر کلارینت و ساکسوفون را هم بر عهده داشته است.

این خواننده در گفتگو با رسانه ها درباره اولین اثر خود عنوان کرده است: «این آلبوم در ژانر پاپ آهنگسازی و تنظیم شده که آهنگسازی و تنظیم این قطعات را «فرهاد دودانگه»، «داریوش برزگر»، «کیانوش محمدی» و «رضا بیگی» به عهده داشته اند. اشعار این آلبوم از «استاد شهریار» و «علی اقدم» است و کلیه قطعات در استودیو «آوا پندار» در تهران و با ضبط و میکس و مسترینگ قطعات توسط «رضا بیگی» انجام شده و شرکت «هشت بهشت سبز» نیز مراحل اخذ مجوز این اثر را به انجام رسانده است.»

حامد نصر همچنین اشاره کرده است که: «این اثر محصول یک عمر زندگی من در کنار دریاچه ارومیه است و در آن کوشیده ام نگاهی امیدوارانه در جهت احیای دریاچه داشته باشم. شورسو به زبان ترکی به معنای آب شور است که به دریاچه ارومیه اطلاق می‌شود. به زودی این آلبوم در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.»

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «شورسو»، به خوانندگی «حامد نصر»، به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت.
کد مطلب : ۱۰۸۴۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.