۰

جاده هراز امروز و فردا بسته است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱
به گزارش عصر تعادل، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسیر هراز به دلیل اجرای عملیات احداث جاده دسترسی به محدوده ریزشی تونل شماره 5، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 6:30 صبح تا 17:30 عصر بسته خواهد بود.
 
سرهنگ سیاوش محبی افزود: به دلیل اجرای عملیات احداث جاده دسترسی به محدوده ریزشی تونل شماره 5 ‌و جابه‌جایی دستگاه تردد شمار الکترونیکی، جاده هراز امروز و فردا از ساعت 6:30 تا 17:30 بسته می شود.
 
 
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه رانندگان می توانند از مسیر جایگزین جاده تهران-فیروزکوه و کندوان برای سفر به مناطق شمالی کشور استفاده کنند، گفت: با توجه به افزایش تردد خودرو در جاده فیروزکوه و کندوان، رانندگان در صورت ضرورت نسبت به تردد در این مسیر اقدام کنند.
 
 
وی ادامه داد: محدوده حوزه عملیاتی جاده هراز مربوط به حوزه مازندران می باشد ولی به دلیل تردد خودرو از مسیر تهران، این مسیر از رودهن به آمل بسته است.
 
 
جاده هراز یکی از اصلی ‏ترین راههای ارتباطی مناطق شمالی کشور محسوب می شود که از حد فاصل 2 شهر بومهن و رودهن از جاده تهران - فیروزکوه منشعب شده و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب اسک، رینه و لاریجان به شهر آمل متصل می شود.
کد مطلب : ۱۰۸۴۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.