۰

اعداد و ارقام هفته هفدهم بوندس لیگا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۹
به گزارش عصر تعادل، هفته هفدهم بوندس لیگا با برتری بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ در روز جمعه آغاز شد. در این هفته لایپزیگ دوباره رکورد شکنی کرد و شالکه هم تعداد بردهای خود در بوندس لیگا را به عدد ۶۵۰ رساند.
 
۰
 
بازیکنان کلن در ۷ بازی از ۱۰ بازی آخر خود در بوندس لیگا در گلزنی ناکام مانده اند.
 
۱
 
گیدو بورگشتالر مهاجم اتریشی جدید شالکه بعد از میشل باتسوس (۱۲) تبدیل به دوم خرید زمستانی این تیم می شود که در اولین بازی موفق به گلزنی می شود.
 
۲
 
برای چهارمین بار در تاریخ بوندس لیگا در یک بازی دو دروازه بان از بازی اخراج شدند (لایپزیگ-فرانفکفورت).
 
۲
 
هاکان چالهان اوعلو در بازی مقابل هرتا برلین موفق شد اولین دبل خود در بوندس لیگا را ثبت کند.
 
۴
 
لوکاس پیژچک موفق شد چهارمین گل خود در این فصل را به ثمر برساند و با رکورد شخصی اش در فصل ۲۰۱۱/۱۲ برابری کند.
 
۴
 
پس از خراب کردن ۴ پنالتی متوالی در این فصل سرانجام هاکان چالهان اوعلو موفق شد از روی نقطه پنالتی برای بایر لورکوزن در این هفته گلزنی کند.
 
۵
 
روبرت لواندوفسکی برای پنجمین بار در این فصل موفق به زدن دو گل در یک بازی شد. این تعداد دبل در کارنامه هیچ بازیکن دیگری در این فصل دیده نمی شود.
 
۶
 
بایرن مونیخ در این هفته موفق شد ششمین برد متوالی خود را کسب کند و برای بیست و دومین بار در پایان نیم فصل قهرمان شود.
 
۶
 
برای ششمین بار در تاریخ بوندس لیگا یک تیم (هوفنهایم) موفق شد دور اول را بدون شکست به پایان برساند. قبل از این بایرن مونیخ ۳ بار و بایر لورکوزن و هامبورگ هم موفق به انجام این کار شده بودند.
 
۸
 
لایپزیگ و دورتموند بهترین شروع ها را در بازی های این فصل داشته اند. این دو تیم ۸ بار موفق به گلزنی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی های خود شده اند.
 
۱۱
 
وولفسبورگ برای یازدهمین بازی متوالی مقابل هامبورگ شکست ناپذیری اش را حفظ کرد.
 
۱۳
 
برای سیزدهمین بار دورتموند در اولین بازی اش بعد از تعطیلات زمستانی شکست نخورد.
 
۲۷
 
بایرن مونیخ بیست و هفتمین بازی متوالی خود مقابل تیم های تازه صعود کرده به بوندس لیگا را با برد پشت سر گذاشت.
 
۲۷
 
در پایان نیم فصل اول بوندس لیگا ۴۰۴ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد؛ ۲۷ گل کمتر از فصل گذشته.
 
۳۱
 
توماس دلانی تبدیل به سی و یکمین بازیکنی شد که در نیم فصل اول برای برمن به میدان می رود. در تاریخ بوندس لیگا هرگز سابقه نداشته که تیمی در دور اول رقابت ها از این تعداد بازیکن استفاده کند.
 
۳۹
 
لایپزیگ با کسب ۳۹ امتیاز و تفاضل گل ۱۹ پس از ۱۷ بازی تبدیل به بهترین تیم صعود کرده تاریخ بوندس لیگا شد. قبل از این رکورد با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل ۱۶ در اختیار کایزرسلاوترن بود.
 
۵۴
 
برای پنجاه و چهارمین بار در تاریخ بازیکنان فرانفکورت دروازه خودی را بازی کردند. در تاریخ بوندس لیگا بازیکنان وردربرمن و فرانفکورت بیشترین بار دروازه خودی را باز کرده اند.
 
۶۳
 
بازیکنان تعویضی در نیم فصل اول ۶۳ بار موفق به گلزنی شدند. این بهترین آمار برای بازیکنان تعویضی در ۱۷ هفته ابتدای بوندس لیگا محسوب می شود.
 
۱۳۱
 
لوکاس هاردکی دروازه بان فرانفکفورت پس از گذشت ۱۳۱ ثانیه از بازی کارت قرمز را مقابل چشم خود دید. این اخراج تبدیل به دومین اخراج سریع تاریخ بوندس لیگا و سریع ترین اخراج برای یک دروازه بان شد.
 
۱۳۵
 
روبرت لواندوفسکی با زدن دو گل مقابل فرایبورگ تعداد گل های خود در بوندس لیگا را به عدد ۱۳۵ رساند و با پشت سر گذاشتن جیوانی البر تبدیل به دومین گلزن برتر خارجی در تاریخ بوندس لیگا شد.
 
۱۴۳
 
ماریو گومز موفق شد یکصدو چهل و سومین گل خود در بوندس لیگا را در دویست و پنجاه و دومین بازی اش به ثمر برساند. تنها سه بازیکن قبل از این موفق شده اند در بازی های کمتری این تعداد گل (۱۴۳) را به ثمر برسانند.
 
۳۳۳
 
برای دیتر هکینگ اولین حضورش روی نیمکت گلادباخ تبدیل به سیصد و سی و سومین بازی اش به عنوان مربی در بوندس لیگا شد.
 
۶۰۰
 
هامبورگ در این هفته شصدمین باخت خود در تاریخ بوندس لیگا را تجربه کرد. در تاریخ بوندس لیگا هامبورگ و فرانفکورت بیشترین شکست را در کارنامه دارند.
 
۶۵۰
 
شالکه در این هفته شصد و پنجاهمین برد خود در تاریخ بوندس لیگا را کسب کرد.
 
۱۳,۲۸
 
آلساندرو شوپف هافبک اتریشی شالکه در بازی مقابل اینگول اشتات ۱۳ کیلومتر و ۲۸۰ متر دوندگی داشت و دونده ترین بازیکن هفته بوندس لیگا لقب گرفت.
 
۱۲۵,۵۴
 
بازیکنان فرایبورگ در هفته هفدهم بوندس لیگا در مجموع ۱۲۵ کیلومتر و ۵۴۰ متر دوندگی داشتند و دونده ترین تیم هفته بودند.
کد مطلب : ۱۰۸۵۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.