۰

پشت‌پرده امروز و فردا کردن ایران برای بازی با عراق

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
به گزارش عصر تعادل،محمد خلف سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در گفت وگو با رسانه های عراقی نکاتی گفته که خیلی به حقایق این روزهای فوتبال ایران نزدیکند. البته او گفته این اطلاعات را فدراسیون ایران در نامه ای رسمی برای عذرخواهی از عراقی ها برای بازی دوستانه به این کشور اعلام کرده است.

اما فدراسیون ایران ، نامه نگاری برای جواب قطعی به همسایه غربی را تکذیب می کند و می گوید هیچ مکاتبه ای انجام نگرفته چون هنوز کارلوس کی روش درباره این بازی نظر قطعی نداده است. محمد خلف در حرف هایش مدعی شده که کارلوس 4 ماه حقوق از ایران طلب دارد و حالا قهر کرده و پولش را می خواهد. برای همین نمی خواهد با ایران بازی کند. این را البته روزنامه های ایرانی هم زیاد درباره اش می نویسند و به واقعیت نزدیک است.ولی چنین نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران برای عراقی ها ارسال نشده است. حتی یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال می گوید:«تازه قرار شده در چند روز آینده آقای کی روش نظرش درباره بازی را به ما بگوید و ما آن را به عراقی ها در نامه ای اعهلام کنیم. هنوز که نامه ای نزدیم.»

نزدیکان به تیم ملی هم می گویند کی روش در روزهای گذشته خیلی بازی های لیگ را زیر نظر نداشته و حتی دستیارانش هم خیلی به تماشای بازی ها نمی روند. او بعد از دعواهای طولانی با برانکو ، برای اینکه برنامه های تیمش به هم ریخته است ، تصمیم گرفته تا به جای گذاشتن اردوی ده روزه قبل از بازی با قطر ، در فاصله 72 ساعت به مسابقه تیمش را تشکیل دهد و به دوحه ببرد. او بر این تصمیمش هم پافشاری دارد . بر این اساس می خواهد اردوی تیم را درست روز 30 اسفند ماه تشکیل دهد. درحالی که بازی های لیگ قهرمانان و لیگ برتر از روز 23 اسفند تمام می شوند. کی روش البته قبلا می خواست تیمش را دو هفته زودتر و از 18 اسفندماه به اردو ببرد ولی برانکو خیلی جدی گفته بازیکنانش را نمی دهد و تیم های دیگر هم بعید است در کوران بازی های لیگ قهرمانان به او بازیکن بدهند. برای همین تصمیم مرد پرتغالی عوض شده. می خواهد یک بار به میل منتقدانش ، تیم را با 72 ساعت تمرین به بازی ببرد.

عراقی ها اما در درخواست مسابقه شان ، روز 28 اسفند ماه را برای بازی دوستانه به ایران پیشنهاد داده اند. یعنی 6 روز قبل بازی با قطر. در آن تاریخ اما کی روش اصلا برای تیمش در برنامه جدید ، اردویی نگذاشته که بخواهد با رقیبی بازی دوستانه هم داشته باشد.

عباس آبادی نماینده فدراسیون عراق درباره این بازی به خبرآنلاین می‌گوید:«در آخرین نامه ما به فدراسیون ایران، فدراسیون قرار شد در 72 ساعت به ما خبر بدهد. چون عراق باید در آن تاریخ یک بازی دوستانه داشته باشد. اگر ایران نشود ما ترجیح می دهیم با یکی از دو کشور ازبکستان یا آذربایجان بازی کنیم . نمی دانیم واقعا چرا ایرانی ها هنوز جواب مان را ندادند ولی خیلی دوست داشتیم زودتر جواب می دادند. حالا قرار شده امروز یا فردا جواب مان را بدهند.»
کد مطلب : ۱۰۸۵۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}