۰

امیری؛ باکلاس، آرام و موثر

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
به گزارش عصر تعادل، وحید امیری فصل گذشته یکی از بازیکنان ارزشمند تیم نفت تهران بود و شاید یکی از دلایل اصلی قهرمان نشدن پرسپولیس.

امیری که پس از کش و قوس های فراوان در نهایت پیراهن سرخ را بر تن کرد، در طول هفده هفته سپری شده از مسابقات به خوبی نشان داده که ارزش تلاشی که باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن او به کار بست را داشته است.

هافبک – مهاجم تیم پرسپولیس تاکنون 1188 دقیقه در ترکیب سرخ پوشان به میدان رفته است و 5 بار نیز موفق به گلزنی شده است. تیم پرسپولیس 2 بار هم روی پاس گل این بازیکن به گل رسیده است که شاید پاس او به مهدی طارمی در دیدار برابر صبای قم را بتوان از زیباترین پاس گل های لیگ شانزدهم به شمار آورد.
 
 امیری؛ باکلاس، آرام و موثر

همچنین امیری در این فصل در دو پست مختلف برای برانکو ایوانکوویچ به میدان رفته است و با توانایی بازی در  پست وینگر چپ و مهاجم، دست سرمربی پرسپولیس را در روزهایی که با کمبود بازیکن روبرو است را بازتر کرده است.

این بازیکن لرستانی که از مهره های مورد اعتماد سرمربی تیم ملی نیز به شمار می رود، از لحاظ اخلاقی نیز چهره ای شاخص در فوتبال کشور به حساب می آید. در دقایق پایانی دیدار روز گذشته برابر گسترش فولاد "ده خسوس" گلر این تیم در یک صحنه پس از در اختیار گرفتن توپ با پاشنه پا به ساق چپ امیری ضربه زد، که امیری به سادگی و روی خوش از آن گذشت؛ در صورتی که می توان تصور کرد که اگر همین صحنه برای یک بازیکن جنجالی رخ می داد چه اتفاقاتی می توانست رقم بخورد.

در مجموع امیری را می توان بازیکنی در نظر گرفت که چه در خط دفاعی و چه در خط تهاجمی پرسپولیس نقش پررنگی داشته است. بازیکنی که باید حسرت بخوریم که چرا خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد.
کد مطلب : ۱۰۸۶۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.