۰

فضای اقتصادی کشور باید تغییر کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۴
به گزارش عصر تعادل، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت رونق اقتصادی، باید موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی مدنظر قرار گیرد و نقدینگی‌ها به سمت تولید سوق یابد و فضای اقتصادی کشور تغییر کند.

فریدون احمدی ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری ایسنا، با تاکید بر اینکه تولیدکننده باید با ارتقای سطح کیفی کالای خود شرایط را برای استفاده از کالای تولید داخل فراهم کند، افزود: تولیدکننده باید خودش را بالا کشیده و چشم‌انداز وسیعی پیش ‌روی خود داشته باشد تا بتواند بازارهای خارجی را نیز پوشش دهد و این خود می‌تواند منجر به رونق تولید و کاهش بیکاری شود.

وی به اتمام رسیدگی به برنامه ششم توسعه نیز اشاره کرد و یادآور شد: بررسی برنامه ششم توسعه بالاخره به پایان رسید و به موضوعات خوبی در این برنامه توجه شد که امیدواریم باعث رونق کشور شود.

این نماینده خاطرنشان کرد: توجه به موضوع بازنشستگی،  ایثارگران و نیز آموزش و پرورش از مواردی بود که در برنامه ششم به آن توجه شده است و امیدواریم شاهد اثرات مثبت آن باشیم.

وی همچنین به فعالیت‌های جهاددانشگاهی زنجان اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی کارهای خوبی در مجموعه خود انجام داده است و انتظار داریم در این نهاد انقلابی، کار کاربردی انجام شود و به اقتصاد دانش‌بنیان توجه شود و تحقیقات باید به این سمت سوق یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی که به تحقق افزایش 20 درصدی درآمد مالیاتی در استان حساب باز کند، بیراهه رفته است.

وی با بیان اینکه ما مخالف اخذ مالیات نیستیم، خاطرنشان‌ کرد: یکی از اقدامات اساسی در این رابطه، اصلاح سیستم‌های مالیاتی است که سال آینده این نکته در مجلس مدنظر خواهد بود و معتقدیم در درازمدت، کشور باید با درآمدهای مالیاتی اداره شود ولی این موضوع باید به‌طور اصولی مدیریت شود.
کد مطلب : ۱۰۸۶۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.