۰

شخصیت های جدید برای احیای سریال Lost

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۱
به گزارش عصر تعادل، دیمن لیندلوف، تهیه‌کننده اجرایی سریال Lost در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly از احتمال احیای دوباره این سریال و مشکلات و موانع این کار صحبت کرد.
 
لیندلوف: برای احیای سریال Lost به شخصیت‌های تازه‌ای نیاز خواهیم داشت

سریال Lost بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ میلادی از شبکه تلویزیونی ABC پخش شد و داستان بازماندگان یک حادثه هوایی را در جزیره‌ای مرموز به تصویر می‌کشید. به تازگی دیمن لیندلوف، یکی از تهیه‌کنندگان Lost در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Entertainment Weekly گفت که اگر قرار باشد این سریال پرطرفدار را احیا کنند به کاراکتر‌های جدید و در بازه‌ زمانی متفاوتی نیاز خواهند داشت.

لیندلوف در توضیح علت حرف خود گفت:

کاراکتر‌های قدیمی این مجموعه نه تنها مرده‌اند، بلکه ما تجربه‌های پیش از مرگ آن‌ها را نیز به تصویر کشیدیم. هر سریالی که قرار باشد در ارتباط با Lost ساخته شود باید شخصیت‌های تازه‌ای را نمایش دهد.

لیندلوف در صحبت‌های خود گفت که به نظر او بازگشت به سریال Lost نوعی خیانت محسوب می‌شود، چرا که این مجموعه کاملا منسجم، مرتب و مربوط به هم طراحی شده و علاوه بر این، برای طراحی پایان مناسب با شرایط آن‌ها زمان زیادی صرف شده است. پس این که بخش‌های تازه‌ای به مجموعه قبلی اضافه کنند کار درستی نخواهد بود.

نظرات لیندلوف در باره سریال جدید Lost خیلی خوش‌بینانه به نظر نمی‌رسند، اما همچنان احتمال ساخت این مجموعه جدید توسط تیم خلاق دیگری وجود دارد. درست مانند سری فیلم‌های Star Wars که پس از اینکه جورج لوکاس این فرنچایز را فروخت، همچنان ادامه یافتند و هنوز هم طرفداران پروپاقرص خود را یدک می‌کشند. سریال Lost نیز از همین روش ممکن است به حیات خود ادامه دهد و طرفداران خود را خوشحال کند. لیندلوف در این زمینه گفت:

این مسئله که جرج لوکاس دنیای Star Wars را فروخت و حالا کسانی که با دیدن این فیلم‌ها بزرگ شده بودند برای ساخت قسمت‌های جدید آن تلاش می‌کنند، بسیار جالب است.
کد مطلب : ۱۰۸۶۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.