۰

مونتلا: امیدوارم یوونتوس از ما عصبانی باشد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷
به گزارش عصر تعادل، میلان در این فصل دو بار موفق به شکست یووه شده است. اولین بار در لیگ و دومین بار در سوپرکاپ ایتالیا. هواداران روسونری امیدوارند تا تیم محبوبشان برابر یووه هت تریک کند.
 
وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در نشست خبری این بازی گفت: «امیدوارم یوونتوس عصبانی باشد، چون وقتی عصبانی هستید، تمرکز لازم را ندارید. البته بعید می‌دانم این طور باشد، چون آنها تیم باتجربه‌ای هستند.
ما سعی خواهیم کرد تا صعود کنیم. فارغ از چالش میان دو مربی، بازی سختی خواهد بود. آنها می توانند سیستم و بازیکنان خود را تغییر دهند و این کار را در جریان بازی هم می توانند انجام دهند. مهم این است که ما روند رو به رشدی داشته باشیم.»
 
نیانگ: «نیانگ ممکن است میلان را ترک کند. او در حال مذاکره با مدیران باشگاه است. نیانگ در لیست بازی مقابل یووه قرار نخواهد گرفت چون تصور می کنم که قطعا تمرکز لازم را ندارد. او گاهی اوقات در حاشیه بوده ولی تا زمانی که بازیکن میلان است، از توجهی که شایستگی اش را دارد، برخوردار خواهد بود.»
 
کد مطلب : ۱۰۸۶۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.