۰

انتظار بزرگ هواداران المپیاکوس از انصاری‌فرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱
به گزارش عصر تعادل، کریستوفر اوانگلاتوس نوشته است: تیم المپیاکوس فردا (چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی یونان برابر تیم دسته اولی آریس سالونیکی صف‌آرایی می‌کند. قهرمان سوپر لیگ فوتبال یونان با مشکلاتی در این بازی مواجه است و چندین بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت، البته المپیاکوس با وجود تغییرات زیادی که از سوی پا‌ئولو بنتو ، سرمربی پرتغالی صورت گرفته است همچنان شانس اصلی صعود در بازی برابر آریس است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: مسئله مورد علاقه تیم المپیاکوس در این دیدار حضور کریم انصاری‌فرد با پیراهن این تیم در میدان است. مهاجم ایرانی این‌ بار در فهرست تیم المپیاکوس قرار گرفت و زمانی کوتاهی به عنوان یک بازیکن تعویضی با توجه به حضور کاردوزو در خط حمله خواهد داشت. انصاری‌فرد در فصل نقل‌وانتقالات ماه ژانویه میلادی به المپیاکوس پیوست و هواداران این تیم در انتظار نوع نمایش او هستند.
 
انتظار بزرگ هواداران المپیاکوس از انصاری‌فرد
 
در خاتمه تحلیل اوانگلاتوس آمده است: کریم انصاری‌فرد رضایت خود را از قرار داشتن نامش در فهرست بازی برابر آریس پنهان نمی‌کند و به خوبی می‌داند که هواداران این تیم انتظارات زیادی از او دارند.
 
کریم انصاری‌فرد پس از یک فصل و نیم حضور در تیم پانیونیوس در روزهای اولیه فصل نقل‌وانتقالات ماه جاری میلادی راهی تیم المپیاکوس شد و در بازی برابر آریس این فرصت را دارد تا برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان رود.
کد مطلب : ۱۰۸۷۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.