۰

​آلگری: رفتار رسانه های ایتالیا احمقانه است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۱
به گزارش عصر تعادل، ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری امروز خودش از پرداختن رسانه ها به بغل کردن داور بازی یوونتوس با لاتزیو توسط جیانلوئیجی بوفون پس از پایان بازی که به تیتر نخست روزنامه های ایتالیا تبدیل شد انتقاد کرد.

آلگری در این مورد به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

این واقعا احمقانه است. مرا مجبور نکنید کلمه دیگری به کار ببرم. در ایتالیا به جای صحبت درباره حرکت تماشایی دیبالا در صحنه ای که موفق شد گل بزند یا شوت هیگواین و یا شوت تماشایی اینسینیه در بازی مقابل میلان به چیزهای دیگر توجه می کنند. رسانه ها هیچ وقت راجع به اتفاقات داخل زمین حرف نمی زنند. ما هیچ وقت نمی توانیم از اتفاقات داخل زمین لذت ببریم. همیشه باید وقت مان به خاطر چیزهای دیگر تلف شود.

آلگری همچنین درباره آخرین وضعیت بازیکنانش در آستانه بازی فردا شب با میلان در کوپا ایتالیا گفته:

تغییراتی در ترکیب ایجاد می کنم چون بازی پرانرژی و فیزیکی را پشت سر گذاشتیم. بعید است مارکیزیو به این بازی برسد چون دیروز با تیم تمرین نکرد. در مورد پیاکا هم احتمال حضور او در ترکیب ابتدایی کم است. او آیند درخشانی دارد چون هر زمان که وارد زمین شده موقعیت های زیادی خلق کرده است. در مورد وضعیت لمینا خبر جدیدی ندارم اما بنظر می رسد مصدومیتش جدی نیست.
کد مطلب : ۱۰۸۷۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.