۰

شلیک 3 موشک یمن به نجران

تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۶
به گزارش عصرتعادل، نیروهای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله عصر روز جمعه (دیروز) عملیات گسترده‎ای علیه عناصر شبه نظامی وابسته به عربستان و دولت مستعفی یمن در شمال ذباب واقع در تعز انجام دادند.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن به شبکه خبری «المسیره» گفته که نیروهای یمن با وجود حملات جنون‌آمیز و عملیات هلی‎برن ائتلاف سعودی، موفق شدند تجاوزات عناصر «مزدور» سعودی در شمال ذباب را که از روز پنجشنبه گذشته تا شب گذشته ادامه داشته است، متوقف کنند.

منبع امنیتی افزود: بالگردهای آپاچی و جاسوسی عملیات هلی برن و حملات دریایی عربستان به مناطق الجدید، الکدحه و الخضراء در شمال ذباب را پشتیبانی می کردند.

یک منبع نظامی دیگر یمن گفته که در عملیات نفوذ شبه‎نظامیان به کشته و زخمی شدن صدها نفر از عناصر القاعده، داعش و مزدور به پایان رسید و علاوه بر آن تعدادی از خودروهای اماراتی منهدم شدند.

شلیک سه موشک «اروگان» یمن به نجران

یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که روز گذشته سه موشک «اردوگان» را به سمت پادگان سعودی «بلیالین» در نجران شلیک کردند.

خبرگزاری «سبأ» یمن گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن روز جمعه سه موشک به سمت پادگان بلیالین شلیک کرده است که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند و تجهیزات و مهمات آنها در داخل پادگان منهدم شده است.

همزمان خبرگزاری دولتی عربستان «واس» به نقل از مرکز فرماندهی ائتلاف سعودی ادعا کرد که نیروی دفاعی هوایی عربستان صبح روز جمعه موشک‌های شلیک شده از اراضی یمن به سمت نجران را قبل از اصابت به زمین، هدف قرار داده است.
کد مطلب : ۱۰۹۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.