۰

​عامل تیراندازی مرگبار ایرانشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
به گزارش عصر تعادل، فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر از شناسایی و دستگيری قاتل فراری کمتر از دو ماه در عمليات هدفمند پليس خبر داد.
 
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، گفت: بنا بر گزارش قتلی در 21 آذر ماه در یکی از روستاهای شهرستان "ایرانشهر" و اطلاع از مخفیگاه متهم در این شهرستان، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور كار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده کاراگاهان، مشخص شد متهم كه مردی 40 ساله است بعد از ارتكاب به قتل از طریق شلیک گلوله، از محل متواری شده است. 

جلیلیان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از سكونت این قاتل فراری در یكی از محلات شهرستان با خبر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل اختفای قاتل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر كردند. 

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه دلیل قتل اختلاف شخصی و انتقام جویی بوده، تصریح کرد: متهم كه به بزه انتسابی اعتراف كرده است پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد. 

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با نیروی انتظامی است.
کد مطلب : ۱۰۹۶۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.