۰

ستاره تازه وارد نت فلیکس به «گودزیلا» پیوست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷
به گزارش عصر تعادل، بازیگر نقش «۱۱» سریال علمی تخیلی پرطرفدار تابستان، به یک پروژه هیولایی دیگر محلق شد.
 
ستاره تازه وارد نت فلیکس به «گودزیلا» پیوست

 به نقل از ورایتی، میلی بابی براون، بازیگر جوانی که با ایفای نقش «۱۱» در سریال محبوب تابستانی «چیزهای عجیب» به شهرت زیادی رسید، قراردادی امضا کرده تا در فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» نقش آفرینی کند که قسمت بعدی از این فرنچایز هیولایی خواهد بود.

مایکل داهرتی کارگردان فیلم «کرمپوس» مسئولیت کارگردانی این پروژه جدید را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را همراه با زک شیلدز نوشته است. در ابتدا داهرتی به منظور هدایت کردن اتاق نویسندگان جهان «گودزیلا» استخدام شده بود.

برایان کرنستون، ارون تیلور-جانسون و الیزابت اولسن در فیلم ریبوت سال ۲۰۱۴ «گودزیلا» ساخته گرت ادواردز نقش آفرینی کرده بودند، اما حضور آن ها در دنباله این فیلم در حال حاضر نامشخص است.

الکس گارسیا مسئولیت بازبینی این پروژه را برای کمپانی لجندری انترتینمنت بر عهده دارد. در حال حاضر روز بیست و دوم ماه مارس سال ۲۰۱۹ به عنوان تاریخ اکران فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» انتخاب شده و این در حالی است که دیگر پروژه «گودزیلا» یعنی «گودزیلا: مقابل کونگ» قرار است روز بیست و نهم ماه مه سال ۲۰۲۰ اکران شود.

کمپانی های لجندری و برادران وارنر در اواخر سال ۲۰۱۵ اعلام کردند که لجندری تمام فیلم های آینده «کینگ کونگ» و «گودزیلا» را تهیه می کند و توزیع آن ها با برادران وارنر خواهد بود که آغاز کار هم با فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» است. لجندری در حال حاضر قراردادی برای توزیع فیلم با کمپانی یونیورسال دارد، اما برای اینکه این استودیو بتواند دوباره گودزیلا و کینگ کونگ را کنار هم بیاورد، حقوق آن را به برادران وارنر بازگرداند.

براون ستاره سریال نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب «چیزهای عجیب» محصول سرویس استریمینگ نت فلیکس بود که در تابستان پخش شد و بسیار محبوب شد. او در این سریال نقش دختری عجیب را بازی می کند که از یک ساختمان دولتی مخفی فرار کرده و قابلیت های ماوراطبیعی دارد. او به خاطر ایفای نقش شخصیت «۱۱» در این سریال در مراسم روز یکشنبه جوایز انجمن بازیگران پرده هم شانس دریافت جایزه دارد. انتظار می رود فصل دوم «چیزهای عجیب» امسال از نت فلیکس پخش شود.
کد مطلب : ۱۰۹۶۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.