درخواست 75 نماینده برای استیضاح وزیر راه

10 بهمن 1395 ساعت 18:25

نایب رییس کمیسیون عمران از حضور نیافتن عباس آخوندی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی و موافقت کمیسیون عمران با ارجاع تقاضای ۷۵ نماینده مجلس برای استیضاح وی به جلسه علنی مجلس خبر داد.


به گزارش عصر تعادل،نایب رییس کمیسیون عمران از حضور نیافتن عباس آخوندی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی و موافقت کمیسیون عمران با ارجاع تقاضای ۷۵ نماینده مجلس برای استیضاح وی به جلسه علنی مجلس خبر داد.

علیم یارمحمدی گفت: براساس اعلام معاونان ایشان که در جلسه استیضاح حضور داشتند اصلا قرار نبود که وزیر در جلسه حضور نیابد، اما به نظر می رسد به دلیل مسائل شخصی و خانودگی در نهایت نتوانست خود را به جلسه برساند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: حتی کمیسیون خلاصه سوال را به امید رسیدن ایشان به جلسه قرائت کرد و معاونان ایشان توضیحات مختلفی پیرامون سوالات و مسائل مطرح شده دادند اما وزیر به جلسه نرسید.

وی محورهای سوالات متقاضیان استیضاح را ۱۳ محور اعلام کرد و افزود: یکی از محورهای سیزده‌گانه استیضاح وزیر حادثه قطار سمنان و چالش‌های مربوط به صنعت حمل و نقل در بخش های مختلف است.

نایب رییس کمیسیون عمران رسیدگی به درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در نوبت دستور کارهای صحن علنی مجلس دانست و اظهار کرد: تصمیم گیری در زمان در دستور کار قرار گرفتن استیضاح آخوندی به تصمیم هیات رییسه مجلس و صف دستورکارهای صحن علنی بستگی دارد.
 


کد مطلب: 109683

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/109683/درخواست-75-نماینده-استیضاح-وزیر-راه

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir