۰

وضعیت اسف‌بار اردوی تیم سوم جهان!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
وضعیت اسف‌بار اردوی تیم سوم جهان!
به گزارش عصر تعادل، محمد ناظم الشریعه بعد از اتمام هفته بیستم لیگ،‌ ۳۰ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کرد. همچنین علی صانعی سرمربی تیم امید هم که تیمش را برای بازی دوستانه با اوکراین آماده می‌کند، ۲۰ بازیکن را در کمپ تیم‌های ملی به خط کرده است.
اما در حالی که بسیاری از تیم‌های مطرح دنیا در بهترین وضعیت امکاناتی، اردو برپا کرده‌اند، تیم ملی ایران که عنوان سومی جهان را یدک می‌کشد،‌ از فراهم کردن محل اسکان برای بازیکنان عاجز است.
اردوی تیم ملی در حالی تشکیل شده که ناظم الشریعه مجبور است به خاطر نبود محل اسکان، ۳۰ بازیکن را در دو گروه ۱۵ نفره مورد ارزیابی قرار دهد بنابراین سرمربی تیم ملی تنها دو روز فرصت دارد تا پانزده بازیکن تیم ملی را که تاکنون در اردو نبوده‌اند بررسی کند. همچنین علی صانعی نیز به همین دلیل مجبور شده تیمی ناقص را به اردو فراخواند؛ این مربی نزدیک به یک سال صرف کرده تا از بین ۲۰۰ بازیکن از سراسر کشور، ۳۰ بازیکن را استعدادیابی کرده و برای بازی‌های آسیایی آماده کند اما در آخرین مرحله به دلیل نبود ساده‌ترین امکانات،‌ چاره‌ای جز دعوت نصفه و نیمه تیمش نداشته است اما اتفاق جالب‌تر این است که مربیان تیم ملی شب‌ها اردوی تیم را ترک می‌کنند تا بازیکنان برای خواب، اتاق داشته باشند.
از وضعیت نامناسب اسکان ملی پوشان که بگذریم، بحث تکراری البسه تیم مطرح می‌شود. بازیکنان در دو روز ابتدایی تشکیل اردو در حالی از لباس‌های آل اشپورت استفاده می‌کنند که قرارداد فدراسیون فوتبال با این برند آلمانی مدت‌هاست به پایان رسیده است.
موضوع محل تمرین تیم ملی امید نیز یکی دیگر از چالش‌های پیش روی مربیان این تیم است. امیدهای فوتسال ایران در حالی که باید در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف اوکراین بروند، در کمپ تمرین می‌کنند و فدراسیون فوتبال سالن پیامبر اعظم (ص) را تنها برای دو جلسه تمرین ملی پوشان اجاره کرده است.
تیم ملی فوتسال که با تمام کمبودها موفق شد مقام سومی جام جهانی را کسب کند، وعده‌های بسیاری برای بهبود امکانات تیم دریافت کرد و البته سرمربی تیم هم با همین شرط حاضر شد قراردادش را تمدید کند اما با تشکیل اردوی تیم در چنین شرایطی این سوال به وجود می‌آید که فدراسیون فوتبال چه تغییری را در نگاهش به فوتسال داشته است؟ پاداش ملی پوشان که بعد از گذشت چهار ماه هنوز پرداخت نشده و اردوی ساده تیم هم در بدترین شکل ممکن برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۹۷۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.