۰

نمایندگان مجلس فریاد «الله اکبر» سردادند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
به گزارش عصر تعادل،درحالی که بنا بود همچون هرسال راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه «زنگ انقلاب» توسط رییس مجلس شورای اسلامی نواخته شود، نمایندگان مجلس پیش‌دستی کرده و با فریادهای «الله و اکبر» آغاز سی‌ونهمین بهار انقلاب را گرامی داشتند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از به صدا درآمدن «زنگ انقلاب» توسط رییس مجلس شورای اسلامی، با فریادهای «الله و اکبر» فرارسیدن سی‌ونهمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

علی لاریجانی که قرار بود همچون هرسال، راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه «زنگ انقلاب» را در صحن علنی مجلس به صدا درآورد، از شعار زودهنگام نمایندگان غافل‌گیر شد و در نهایت نیز زنگ را به صدا در نیاورد.

این درحالی بود که حسینعلی حاجی‌دلیگانی که در جریان مذاکرات امروز مجلس مشغول صحبت درباره یکی از مواد مورد بحث بود، ناگهان صحبت‌هایش را قطع کرد و فریاد «الله و اکبر» سر داد و درپی شعارهای این نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، دیگر نمایندگان و رییس مجلس نیز که از این اقدام غافل‌گیر شده بودند، او را همراهی کرده و شعار دادند.

هر ساله همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن ماه به‌عنوان آغاز دهه مبارک فجر، راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح که ساعت ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن است، «زنگ انقلاب» در سراسر کشور نواخته می‌شود و در این میان رییس مجلس شورای اسلامی نیز با به صدا درآوردن زنگ مجلس در این لحظه، فرارسیدن دهه مبارک فجر را گرامی می‌دارد.
کد مطلب : ۱۰۹۹۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.