۰

مسئولان فکری به حال گرد و غبار خوزستان کنند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
به گزارش عصر تعادل،نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها نسبت به وقوع پدیده گردوغبار در استان خوزستان هشدار داد و گفت: مسئولان فکری به حال گرد و غبار خوزستان کنند.

در جلسه امروز شورای عالی استان‌ها، سیف‌الله پدین با اشاره به بروز گرد و غبار در استان خوزستان گفت: طی هفته گذشته این گرد و غبار به حدی رسید که آب و برق کلانشهر اهواز قطع  و مردم دچار عذاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه این گرد و غبار به سالیان پیش بازمی گردد اما تا به حال اقدامی از سوی مسئولین ذیربط ندیدیم ادامه داد: این روزها اخبار ناخوشایندی از خوزستان می‌رسد و در حالی که شاهد بارش برف در تهران هستیم پروازهای خوزستان به دلیل وجود گرد و غبار متوقف شده است.

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه این استان قلب تپنده کشور است گفت: اگر خوزستان دچار آسیب شود کل کشور آسیب خواهید دید لذا از رئیس شورای عالی استان‌ها انتظار داریم درد و رنج خوزستان را مطرح کنند و از رئیس جمهور، معاون اول وی و ابتکار می‌خواهیم که به فکری به حال این استان کرده و مشکل مردم را حل کنند.
کد مطلب : ۱۱۰۳۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.