۰

​اسامی دوپینگی‌های اتحادیه جهانی کشتی

تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
به گزارش عصر تعادل، در جدیدترین فهرست دوپینگی‌های اتحادیه جهانی کشتی نام 5 کشتی‌گیر که همه در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند به چشم می‌خورد که نتیجه دوپینگ یکی از آنها می‌تواند نماینده کشورمان را به مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان جهان برساند.

در وزن 46 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان محمد محرابی در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب اسکندراُف از آذربایجان شد و در نهایت با شکست برابر دلگادو از مکزیک به عنوان پنجمی این وزن رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورده است که با توجه به مثبت شدن دوپینگ اسکندراُف به نظر می‌رسد محرابی که در نیمه‌نهایی مغلوب این کشتی‌گیر آذربایجانی شده بود صاحب گردن آویز برنز خواهد شد. با توجه به دوپینگ این کشتی‌گیر آذربایجانی، ارگاشف از ازبکستان که نقره گرفته بود صاحب مدال طلا می‌شود و دلگادو از مکزیک از رده سوم به مدال نقره دست خواهد یافت. محرابی هم که پنجم شده بود به جای کشتی‌گیر مکزیکی صاحب مدال برنز خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با 2 مدال طلای امید آرامی در 42 کیلوگرم و یوسف حسینوند در وزن 63 کیلوگرم و 2 نقره محمدرضا مختاری در وزن 58 کیلوگرم و وحید دادخواه در وزن 100 کیلوگرم و پنج عنوان پنجمی توسط محمد محرابی (که تبدیل به مدال برنز می‌شود)، پویا دادمرز (50 کیلوگرم)، محمدرضا رستمی (69 کیلوگرم)، حسین فروزنده (76 کیلوگرم) و حسن فروزنده (85 کیلوگرم) به عنوان قهرمانی جهان رسید.

با این مدال جمع امتیازات ایران که پیش از این 68 امتیاز بود به 70 امتیاز افزایش پیدا می‌کند تا قهرمانی تیم کشورمان مقتدرانه‌تر باشد.

اسامی دوپینگی‌های اعلام شده به شرح زیر است:

1- کامیل کریموف (اوکراین) قهرمانی جوانان 2016 اروپا (2 سال محرومیت)

2- جیتین
کد مطلب : ۱۱۰۴۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.