۰

​نپال تسلیم بانوان قدرتمند ایران شد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
به گزارش عصر تعادل، مسابقات مقدماتی والیبال قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مالدیو به پایان رسید که تیم بانوان کشورمان به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرد.

سایت کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به صعود ایران اشاره کرده و نوشته است: ایران با کسب عنوان قهرمانی به مرحله دوم راه یافت.

در این گزارش همچنین به لغو میزبانی هند اشاره شده است. این شهر در ابتدا میزبانی را برعهده داشت که به دلیل مشکلات داخلی از میزبانی کنار گذاشته شد.

سایت کنفدراسیون والیبال آسیا در ادامه نوشت: نپال شروع خوبی داشت و مالدیو میزبان را 3 بر صفر شکست داد، اما در مسابقه دوم خود تسلیم تیم قدرتمند ایران شد. در ادامه ایران با نتیجه 3 بر صفر مالدیو را مغلوب کرد.

این مسابقات در مرکز آسیا بین ایران، نپال و مالدیو برگزار شد که تیم ملی ایران باید در مرحله دوم در گروه A (چین، چین تایپه و قزاقستان) و یا B (کره جنوبی، ویتنام و تایلند) به میزبانی قزاقستان و یا تایلند در روزهای 20 تا 24 سپتامبر به رقابت بپردازد.

2 تیم برتر هر دو گروه همراه با ژاپن راهی مسابقات جهانی خواهند شد که در سال 2018 به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. در مجموع 24 تیم از 29 سپتامبر تا 20 اکتبر با هم رقابت می‌کنند.
کد مطلب : ۱۱۰۴۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.