۰

ونگر: شکست دور رفت، چلسی را بیدار کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۵
به گزارش عصر تعادل،  آرسنال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید فردا از سد شاگردان کونته گذر کند.
 
 آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد دیدار فردای تیمش برابر چلسی صحبت کرد.​​​​​​​
 
شرایط آرسنال: "آرون رمسی غایب ترکیب ما خواهد بود و احتمالا 3 هفته دور خواهد بود. اما ژیرو مشکل برای بازی کردن ندارد. شاید دنی ولبک در ترکیب قرار بگیرد و در مورد چمبرلین نیز تصمیم خواهیم گرفت".
 
صدرنشینی چلسی: حضور این تیم در رتبه اول اتفاقی نیست و بازیکنی مانند کانته تاثیر زیادی در موفقیت های آنها داشته است. بازی رفت ما آنها را شکست دادیم و من معتقدم این باخت باعث بیداری چلسی و تغییر روند آنها شد".
 
ونگر: شکست دور رفت چلسی را بیدار کرد
 
خداحافظی فرانک لمپارد از میادین: "قطعا او یکی از باکیفیت ترین بازیکنان لیگ جزیره بود. تداوم حفظ چنین کیفیتی برای سالهای طولانی غیرقابل باور و شگفت انگیز بود. من در گذشته بازی اودر وستهام دیده بودم و فکر نمی کردم قادر به ارائه چنین کیفیتی باشد و این پیشرفت نشانگر انگیزه، تمرکز و استعداد فرانک لمپارد می باشد".
 
تلاش آرسنال برای جذب کانته در گذشته: "زمانی که کانته در لسترسیتی بازی می کرد علاقمند بودم او را به خدمت بگیرم اما شرایط در بازار نقل و انتقالات اینگونه است. نمی توان در مورد همه مسائل صحبت کرد و من نیز علاقمند نیستم در مورد موضوع کانته بیش از این صحبت کنم اما مقصد فعلی او بیانگر اتفاقاتی است که در فصل نقل و انتقالات رخ می دهد".
کد مطلب : ۱۱۰۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.